2016-02-16, 17:42
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FelixSotiz
När det står på facebook att du har gått på "livets hårda skola"

Haha. Jo, mitt WT-alarm signalerar också när jag läser det. Vill inte förringa folks eventuella tuffa förflutna; men av ngn anledning är många med just den skriften väldigt WT i övrigt.

Personligen har jag nog själv en del WT-attribut efter att ha läst kriterier folk satt i tråden
Citera
2016-02-16, 17:54
Medlem
Sqrbankens avatar
Citerade en som slog ner på vita tubsockor; tydligen galet WT. Blev galet med citeringen och nu tappat bort sida och användare så folk får svara som vet

Jag har flera gånger hört folk som slår ner stenhårt på vita tubsockor. Aldrig frågat varför. Vill minnas man i en Rocky-stripp tog upp ämnet för en massa år sedan dessutom. Tror Rocky inte heller begrep varför det är så illa och minns inte förklaringen, eller om det ens fanns någon

Så, varför? De blir lätt smutsiga?

Ordentligt WT måste jag vara i denna aspekt för jag begriper helt enkelt inte alls vad som är så fruktansvärt illa och WT med plagget!
Senast redigerad av Sqrbanken 2016-02-16 kl. 18:00.
Citera
2016-02-16, 18:17
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Citerade en som slog ner på vita tubsockor; tydligen galet WT. Blev galet med citeringen och nu tappat bort sida och användare så folk får svara som vet

Jag har flera gånger hört folk som slår ner stenhårt på vita tubsockor. Aldrig frågat varför. Vill minnas man i en Rocky-stripp tog upp ämnet för en massa år sedan dessutom. Tror Rocky inte heller begrep varför det är så illa och minns inte förklaringen, eller om det ens fanns någon

Så, varför? De blir lätt smutsiga?

Ordentligt WT måste jag vara i denna aspekt för jag begriper helt enkelt inte alls vad som är så fruktansvärt illa och WT med plagget!
Det var jag, vita tubsockor är en styggelse eller rättare sagt vita sockor överlag, och det beror helt enkelt på att det påminner så mycket om det traumatiska 80 talet på samma sätt som Staffan Westerbergs Himmel och pannkaka förstörde hela min generation på 70 talet.
Citera
2016-02-17, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wolf
Det var jag, vita tubsockor är en styggelse eller rättare sagt vita sockor överlag, och det beror helt enkelt på att det påminner så mycket om det traumatiska 80 talet på samma sätt som Staffan Westerbergs Himmel och pannkaka förstörde hela min generation på 70 talet.

Var det inte vilse i pannkakan?

Livets hårda skola är sjukt WT, men används det av någon fortfarande?
Citera
2016-02-17, 21:12
Bannlyst
Du bor i en trailer i USA haha
Citera
2016-02-18, 06:20
Bannlyst
När du börja gråta när du inte få släppa in fler bidragsparasiter.
Citera
2016-02-18, 07:29
Medlem
elliot1990s avatar
Som ljushyad man hatar du andra ljushyade män och röstar på FI. Du skriker gärna död åt alla vita män på FI sammankomster.
Sexuella trakasserier, misshandel, mord, pedofili och våldtäkter har du förståelse för om gärninsmännen är av utländskt påbrå.
Senast redigerad av elliot1990 2016-02-18 kl. 08:23.
Citera
2016-02-18, 17:50
Medlem
ReclaimYourMinds avatar
Du går runt med limegröna foppatofflor på stan med 7 ungar är lönnfet och röker mentolciggaretter.
Citera
2016-02-20, 13:25
Medlem
MartinStLouiss avatar
Du undviker helt o städa ordentligt hemma. Det enda du gör är att plocka saker som ligger i vägen och dammsuger lite lätt för att fräscha upp rummet.
Citera
2016-02-21, 22:21
Medlem
Nåt som är riktigt WT måste ju vara rökning. Den där röklukten folk får efter att de rökt klart, fett och stripigt hår för att inte nämna cigaretternas inverkan på kvinnornas röst...
Citera
2016-02-22, 07:17
Bannlyst
Röstar på MP och tror att deras politik gör någon nytta för miljön.
Citera
2016-02-22, 07:46
Medlem
Glantons avatar
...du frivilligt och för att det är roligt "mekar" med din och/eller andras bilar. (utan betalning)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in