2012-06-19, 01:02
Medlem
MystEquals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spknoise
Du är WT om du...

Kör en Volvo 140, 240 , 740 och 940

Lyssnar på band som Eddie Meduza, Takida, Raubtier, Sabaton, Volbeat och även dansbandsmusik brukar slinka ner.

Tror att din byhåla är världens största ort och har aldrig varit utanför den.

Tjejerna brukar oftast bli gravida med någon okänd kille som satte på dem bak i volvon under en redig fylla.

Går ut och festar i mysbyxor, volvokeps, fristadjacka och sönderslitna jeans.

Din mamma blev gravid i en volvo och du vet fortfarande inte vem din pappa är.

Har en stackars misshandlad pitbull eller rottweiler bara för att verka tuffare.

Jag är uppväxt i en sådan här håla, men flyttade så fort jag slutade skolan, så jag vet vad dessa människor går för. Kan göra listan oändligt lång

Ha två par byxor när man går ut? Teach me!

OnT: När man kör för fort eller "driftar" med sin volvo och tycker man är ascool .
Citera
2012-06-19, 01:17
Medlem
T5Racings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MystEqual

OnT: När man kör för fort eller "driftar" med sin volvo och tycker man är ascool .

Enhjulsbörnar menar du :P

Ja vissa är underliga speciellt på vintern ...
Citera
2012-06-19, 01:53
Medlem
Fek-ALis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvante
Har en hel jävla lista. För jag har folk omkring mig som är white trash. Jag gör allt i min makt för att inte hamna bland dem.

* Är lätt överviktiga. Inte feta, men precis på gränsen.
* Klär sig endast i mjukisbyxor (extremt stort kännetecken) och i vanliga t-shirtar. Inget de äger passar. Det är extremt sällan de klär upp sig, även när de ska ut. Foppatofflor eller billiga sandaler är ett måste.
* Hon har oftast färgat hår som är uppklippt så att hon ser ut som hon stoppat huvudet i en mixer och han har antingen väldigt kort eller rakat hår.
* Har minst en tatuering som de gjort hos en hemmatatuerare. Oftast tribaltatueringar (männen) och kinesiska tecken (kvinnan). De är fult gjorda, dåligt ifyllda, skakiga och bubbliga.
* Hon sminkar sig väldigt lätt/aldrig å han rakar ansiktet sällan.
* Båda röker.
* Båda två har växt upp i liknande familjer där minst EN av föräldrarna var alkis.
* Vet extremt sällan något om politik och oftast röstar de inte alls men om de gör det så blir det på Sd. Just för att antagligen alla andra i deras omgivning gör det.
* Om de äger bil så är det en liten jävla skitbil som personen gjort "skitmycket" med. Typ en liten begagnad golf.
* Skaffar barn tidigt, mellan 17-22 år.
* Då de skaffar barn har ingen av dom jobb eller så är deras ekonomi inte tillräcklig eller stabil för att skaffa barn.
* Lever på socialbidrag och barnbidrag.
* Om de skulle ha jobb så jobbar han på lager och hon undersköterska.
* Säger att deras barn är jätteviktiga för dom och sånt men ingen av dom vet hur man tar hand om ett barn eller hur man uppfostrar ett.
* När de går med barnvagnen så röker dom.
* Är fullkomligt omedveten om att röken från cigaretter skadar barnet så de röker när de är gravida och sedan överallt i hela lägenheten, inkl. där barnet är.
* Kvinnan har ofta ett eller flera barn med andra män sen innan.
* Har dekorerat sitt hem med skit som vunnit på Gröna Lund eller Tivoli.
* Skinnsoffa kombinerat med takfläkt.
* Skaffar de husdjur så blir det en ensam katt eller en jävligt irriterande labrador/schäferblandning eller en kamphund, oftast en amstaff.
* Låter barnen handla cigaretter till dom (i tobacksaffären där dom känner ägaren) och hämta öl i kylen åt en.
* Stryktipskuponger ligger å skräpar.
* Har halskedja och/eller tumring.
* Dricker cola till allt, ger även barnen cola till maten.
* Männen har ett Y-namn t.ex. Sonny, Ronny, Kenny, Johnny, Benny, Jimmy alt. heter Leif kallas för Leffe, Stefan kallas för Steffe osv.
* Kvinnorna har ett namn med "z" t.ex. Liza, Lizette, Cizzie, Zandra, Zara etc.

Amen to that Brother!
Det är skinnsoffan, takfläkten och spegelväggen som gör dig till ärke-WT
Citera
2012-06-19, 07:46
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Du är WT om du är det men inte förstår det själv.
Citera
2012-06-19, 20:12
Medlem
spknoises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MystEqual

Det är nog inte så svårt att få på sig två par byxor, bara att dra den ena över den andra byxan. Nu har du lärt dig något nytt
Senast redigerad av spknoise 2012-06-19 kl. 20:24.
Citera
2012-06-19, 22:34
Medlem
le-chefs avatar
Man vet att man är WT när man kollar på fotboll, äter överkokt pasta med prinskorv och ett cola-glas med billigt vin
(och kallar det för finmat)
http://i48.tinypic.com/28u643q.jpg
Citera
2012-07-04, 01:09
Medlem
Norlins avatar
Du vet att du är WT när...

*Du har kvar ett gammalt slitet furubord du fick av din mamma och pappa när du flyttade hemifrån för 30 år sedan som dina 3-5 ungar växt upp med.

*Du går enbart på priset när du går på systemet.

*Ingenting ska bytas eller kastas förrän det gått sönder och är utom all räddning.

*Ditt hus är fyllt med små skitsaker som ingen sett sedan 70-talet.

*Du har en heltäckningsmatta som är full med skit. Gärna är den även grön eller brun.

*Din gamla hörnsoffa i skinn har hål överallt men ska absolut inte bytas ut då den är "skön och insutten".

*Frun är hemmafru men huset ser ut som skit för jämnan ändå.

Försökte att inte ta sånt som folk räknar upp i varje post som volvoraggare, foppatofflor och gula blend men har inte kollat igenom alla så kan tänkas att allting redan tagits upp.
Citera
2012-07-04, 01:14
Medlem
Triremers avatar
När du är både pappa och morfar till samma barn.
Citera
2012-07-10, 08:26
Medlem
Jäklar vad jag känner mig WT nu. Kollar melodifestivalen, sitter framför tv´n på lördagar och skrålar till mitt favoritlags matcher, tjänar ok (varken mer eller mindre), skulle faktiskt kunna tänka mig att åka till thailand etc. Listan kan liksom fortsätta. WT för mig är dom unga mödrarna här i stan som bor i det lokala ghettot med endast hyresrätter, vägrar att jobba och träffar sina likasinnade kompisar och står tillsammans med barnvagnarna vid den lokala macken och kedjeröker i timmar.
Citera
2012-07-10, 08:38
Medlem
Skunkrumpas avatar
Du är med i "Familjen annorlunda".
Citera
2012-07-10, 09:44
Medlem
Karmellkungens avatar
Du handlar kläder i en mataffär.
Citera
2012-07-10, 10:58