2012-03-24, 23:46
Medlem
DarkBoyIsWhites avatar
Du haltar efter analsex
Du röker, men spottar för att slippa den dåliga smaken
Du har botox i dig
Du lägger upp bilder på din sprit på facebook
Du har många hästkrafter men vet inte vad en hästkraft är
Citera
2012-03-24, 23:47
Medlem
DarkBoyIsWhites avatar
[quote=Tag_Man]Om du lägger ut bilder på sig själv på facebook iklädd "mankini", pilotbrillor och ölburkar[/QUOTEnej, då är man en skön lirare, kanske utan ölen.
Citera
2012-03-24, 23:48
Medlem
DarkBoyIsWhites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tag_Man
Om du lägger ut bilder på sig själv på facebook iklädd "mankini", pilotbrillor och ölburkar
nej då är man en skön lirare. Kanske utan ölen
Citera
2012-03-24, 23:48
Medlem
DarkBoyIsWhites avatar
. fel
Citera
2012-03-25, 00:14
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opera-Ghost
Ah, du menar så! Då ber jag om ursäkt.

Jo, dubbelmoral och WT går hand i hand. "Vi måste värna om vår demokrati genom att förbjuda partier vi inte gillar". Nu röstar jag inte SD eftersom jag inte delar alla deras åsikter, men grunden får vår demokrati är ju att även detta parti måste få uttrycka sina åsikter.

Exakt!
Sen går även dumhet och WT hand i hand tycker jag.
"Öh fan sverigedemokraterna är rasister...för dom gillar inte invandrare.. öh...jag har en kompis från afrika och han är jättesnäll...alltså har dom fel om invandringen. Dom är bara rasister. Det står ju i aftonbladet dessutom så det måste va sant"

Sen finns det såklart en hel del dumma WTs i SD med.
Citera
2012-03-25, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Exakt!
Sen går även dumhet och WT hand i hand tycker jag.
"Öh fan sverigedemokraterna är rasister...för dom gillar inte invandrare.. öh...jag har en kompis från afrika och han är jättesnäll...alltså har dom fel om invandringen. Dom är bara rasister. Det står ju i aftonbladet dessutom så det måste va sant"

Sen finns det såklart en hel del dumma WTs i SD med.
Nu sade du något som verkligen är WT: Man läser Aftonbladet och tror att sanningen står där!
Citera
2012-03-25, 00:35
Medlem
DrunkNuns avatar
-När du har massa "Carpe diem" och annan sådan skit på väggen ovanför sängen.
-När du alldeles för ofta går runt i dina för tighta mjukisbrallor (gärna med "Juicie" skrivet på röven)
-När du har en tramp stamp.
-När du stannar kvar för länge i din gamla håla där du växte upp utan att röra på dig minsta lilla.
-När du uppdaterar din facebook-status alldeles för ofta med massa skit (framförallt sådant som innehåller allmän bitterhet, svordomar eller saker om dina bästa vänner. Ex. "Fan va alla är falska" eller "Jag har världens bästa vänner, ni vet vilka ni är <3")
-När du inte har någon som helst känsla för mode.
-När du sär skriver (Det var meningen ja) och skriver som en kratta i största allmänhet (Undantag dyslektiker)
-När du fortfarande år 2010 och framåt är sugen på en tribal.

Usch, blir bara förbannad när jag tänker på det. Framförallt när jag har ett par tydliga exempel i huvudet som jag bl.a. utgår ifrån nu..
Citera
2012-03-25, 00:39
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMjoelke
Nej det skrev jag inte dumjävel, det är andra gången du uppvisar problem med läsförståelsen.
Du är WT om du dricker energidrycker såsom Redbull och Monster. Språkbruket är OCKSÅ ett tecken på WT bäste åsna, sjönk det in nu?

Jo, jag förstår dig nu och det trodde jag att jag gjorde första gången med bara att jag inte höll med dig på sättet du beskrev då.

Ber om ursäkt ifall du tog illa upp, Mr. Angry.
Senast redigerad av LightCloud 2012-03-25 kl. 00:44.
Citera
2012-03-25, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkNun
-När du sär skriver (Det var meningen ja) och skriver som en kratta i största allmänhet (Undantag dyslektiker)

Varning utfärdad på att särskriva särskriva med mening, börjar bli urvattnat och letar sig sakta fram bland mångas definitioner av WT
Senast redigerad av WERRE- 2012-03-25 kl. 03:12.
Citera
2012-03-25, 14:44
Medlem
Tag_Mans avatar
Om du och dina vänner klär er i Bob Marley t-shirts och "Rastamjukisar", samt röker spice och använder kodord för detta
Citera
2012-03-25, 16:05
Medlem
Yttros avatar
-När du samlar din och dina vänners sprit på ett bord, tar bild på det och lägger ut det på facebook och skriver nåt utmanande bredvid bilden såsom "Nu kör vi!" eller "Ikväll blir vi fulla tjejer!".
-När du ständigt på nytt taggar dig i din profilbild på facebook i hopp om att någon mer av dina vänner ska gilla den och kommentera något fint.
-När du tycker att det är snyggt att gå runt med din enfärgade Juicy dress i skolan eller på arbetsplatsen, en sådan här alltså: http://storamodegarderoben.blogg.se/images/2008/fghj_21772827.jpg
-När du lägger upp bilder på facebook på din Ben & Jerry's glass framför tv:n som visar Big Brother.
Citera
2012-03-25, 20:15
Medlem
Ni har nog inte fattat riktigt.
Här har ni kriterierna:

1.Usa kallas för staterna.
2.Det berättas om mycket, vid samtal med en WT om staternas produkter.
3.Droger är tabu, men alkohol, ingen motion och dålig mat samt rökning är ok.
4.Jycken är lika välfriserad som WTn och kallas jycken.
5.Arbetsmarknaden är fina annonser, men riktiga jobb får man från nån på byn eller familjen.
6.Sex sker naturligt lite då och då, ingen kan styra över det samt vilka partners de berör.
7.Musik ska vara nytt och gärna på hejat av någon som inte är rolig, tycker rix fm är allmänt WT faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in