2010-11-17, 22:42
Medlem
Tjaaa eftersom detta är min första rus rapport så får nu ursäkta mej med utav kvaliteten av den .

lite info om mej..

man
17år
190cm
110kg

Det va igår som ja testade remix första gången o efter första blosset så kände ja att de här skulle bli en ricktigt skön kväll.Min polare som bjud mej o en till som vi kan kalla Glenn o han andra för Evert.Han som bjud oss hade tyvär inga högtalar så vi satt o kollade på south park samt futurama på tv:n i cirkar 2 timmar sen bestämde vi oss för att meka ett ricktigt fett.så då satte min Evert sej ner o började meka ner tobaken o rökat samtidigt som Glenn hämtade rullpapper.hoppar fram cirkar 15 min nu!!! Nu så började min kompis bli ricktigt skakig i händerna vet inte varför , så då bestämde ja för att ta tag i det o rulla den själv så efter den va klar så rökte vi den påväg till en tapp som låg cirka 3 min från Glenns lägenhet.köpte lite munchees sen begav vi oss tbx men halvvägs så kom ja på en ricktigt bäng ide att vi skulle klättra upp på ett bärg o kolla på utsikten som vi oxo gjorde o när vi hade kommit upp så tog vi nåra bonghits började ta fram muncheet.efter cirkar 2 min så skulle vi gå ner så då tog vi en liten omväg ner för ett bar rejäla stup enligt mej men kanske va 2 meter så vi klättrade ner för dom o vi var efter 15 min nere så vi började spatsera tbx mot lägenheten,hoppar fram 5 min igen ;D. när vi kom in så satte vi på vägen till eldorado och om ja inte minns fel så började ja o Evert brottas i sängen samtidigt som vi gappskrattade.efter filmen så tog ja o glenn oss kanske 3 bonghits var men evert vågade inte för han mår ibland illa av rc droger, så då började det fucka ur totalt allt blev psycedeliskt o väggarna ble som rengbågar o sån TRIPPIG skit.efter de hade försvunnit efter 10 min så bestämde sej evert för att ta några hits oxo samtidigt som ja såg att klockan började bli mycket o sa att vi skulle börja dra oss hemåt.så då gjorde vi de ut genom dörren ner för trappan ner för andra trappan men vid de näst sista steget så trampar ja snett rätt så rejält o fnissar till när vi kom ut så gick vi halvvägs tills ja börjde få ricktigt ont i foten så då ringde ja min morsa som hämtade mej men evert ville inte ha sjuts för han såg får bäng ut ricktiga streck ögon! så mamma kom efter 5 minuter o ja började min resa hem en gång igen.när vi kom hem la ja mej i sängen o somnade rätt så fort tror ja men efter kanske 1 timme så vaknar ja av att på mitt nattursbord sitter en liten gremlin nästan med en spliff i käftan o frågar med jamaicansk dialekt U WANT SOME. de var de sista ja kom ihåg . så hela kvällen så rökte ja kanske 1g som ja tyckte va perfekt för att få en ricktig softilation kväll. PEACE OUT. och kom ihåg att röka är samma som en torrent delar man inte så för man inte ;D
Citera
2010-11-17, 22:46
Medlem
DeaDeaDeas avatar
17 år?

Have fun trippin ^^
Citera
2010-11-17, 22:50
Medlem
ZCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letmehavesome
Tjaaa eftersom detta är min första rus rapport så får nu ursäkta mej med utav kvaliteten av den .

lite info om mej..

man
17år
190cm
110kg

Jag som alltid trott det var 18 års gräns här..
Citera
2010-11-17, 22:50
Medlem
femforfems avatar
Citat:
..... och kom ihåg att röka är samma som en torrent delar man inte så för man inte ;D
Passande då din signatur är "Gör vad du vill men ge fan i mitt weed!!!"

Dålig rapport, använd styckeindelning och vore trevligt med lite fakta t.ex hur mycket ni rökte inte bara "tog typ 3 bonghits" och "mecka en jolle"
0/5
Citera
2010-11-17, 22:52
Medlem
willefjongs avatar
Vad skall diskuteras? Ser inget disskusionsunderlag i din ganska sluddriga text... Tack för rolig läsning i alla fall, gillade speciellt biten med ditt nattduksbord.

Edit: 17 år? Vi syns 2011!
Citera
2010-11-17, 22:53
Medlem
burgerkungs avatar
Kom tillbaka när du fyllt 18 och kan använda mellanslag efter punkt.
Citera
2010-11-17, 23:02
Medlem
Barrymanilows avatar
Bland de sämsta rapporter jag läst faktiskt. Innehållet, okej men dela upp texten som någon skrev tidigare, lär dig skriva lite propert och fyll 18 done and done!
Citera
2010-11-18, 02:38
Medlem
Hjälpte dig lite.

Det var igår som jag testade rökmixen Remix för första gången.
Efter första blosset så kände jag att de här skulle bli en riktigt skön kväll.

Min polare "Glenn" som bjöd mig och en till, som vi kan kalla för Evert.
Glenn som bjöd oss hade tyvärr inga högtalare så vi satt och kollade på South Park samt Futurama på Tv apparaten i cirka 2 timmar tills vi bestämde oss för att meka en riktigt fett.
Så min polare Evert satte sig ner och började meka med tobaken och rökat samtidigt som Glenn hämtade rullpapper.

Femton minuter senare, så började min kompis bli riktigt skakig i händerna. Jag vet inte varför, men så då bestämde jag för att ta tag i det och rulla den själv.
Efter jag var klar, så rökte vi den på vägen till en trapp(?) som låg cirka 3 minuter från Glenns lägenhet.
Vi gick och köpte lite munchies och sen begav vi oss tillbaka, men halvvägs så kom jag på en riktigt bäng ide, iden var att vi skulle klättra upp på ett berg och kolla på utsikten som vi också gjorde. Och när vi hade kommit upp så tog vi några bonghits, efter ett tag så började vi ta fram munchiesarna.
Efter cirka 2 minuter så skulle vi gå ner så då tog vi en liten omväg nerför ett bar rejäla stup enligt mig, men dom var kanske var 2 meter djupa, så vi klättrade ner för dom och vi var nere efter 15 min. Så vi började spatsera tillbaka mot lägenheten.

När vi kom in så satte vi på vägen till eldorado och om jag inte minns fel så började jag och Evert brottas i sängen samtidigt som vi gapskrattade.
Efter filmen så tog jag och Glenn oss kanske 3 bonghits var, men Evert vågade inte för han mår ibland illa av rc droger, så då började det fucka ur totalt. Allt blev psykedeliskt och väggarna blev som regnbågar och sån TRIPPIG skit. Efter effekten hade försvunnit efter 10 min så bestämde sig Evert för att ta några hits också, samtidigt som jag såg att klockan började bli mycket och sa att vi skulle börja dra oss hemåt. Så då gjorde vi det, och gick ut genom dörren ner för trappan ner för andra trappan men vid de näst sista steget, så trampar jag snett rätt så rejält och fnissar till.

När vi kom ut så gick vi halvvägs tills jag började få riktigt ont i foten så då ringde jag min morsa som hämtade mig. Men Evert ville inte ha skjuts för han såg för bäng ut, riktiga streck ögon!
Så mamma kom efter 5 minuter och jag började min resa hem en gång igen.
När vi kom hem la jag mig i sängen och somnade rätt så fort tror jag, men efter kanske 1 timme så vaknar jag av att på mitt nattduksbord sitter en liten Gremlin, nästan med en spliff i käften och frågar med jamaicansk dialekt U WANT SOME? Det var de sista ja kom ihåg.
Så på hela kvällen så rökte ja kanske 1g, som ja tyckte var perfekt för att få en riktig "softilation" kväll.

PEACE OUT.
Och kom ihåg att röka är samma som en torrent delar man inte så för man inte ;D
Citera
2010-11-18, 10:15
Medlem
femforfems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STFUSMD
text.... [/i]

bättre men fortfarande sämst. men killen har ju ett år att träna så får hoppas han blitt bättre då
Citera
2010-11-22, 22:54
Avslutad
Det är ganska självklart att det är ett skämt...
Citera
2010-11-23, 02:09
Medlem
Tomatpures avatar
Hahahahahaha, U WANT SOME, fulaste trollet...någonsin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in