2010-11-17, 17:57
Medlem
krysz1s avatar
Kan inte hitta någon info om vad det är för avgift, hur mycket minus man kan ligga, hur länge osv. någonstans på handelsbanken. Kan någon vänlig själ här på fb hjälpa mig?
Citera
2010-11-17, 18:02
Medlem
100kr i straffavgift.
övertrass kortet?
gör det 5-6 ggr till,så spärrar dom ditt bankomatkort.
Citera
2010-11-17, 18:12
Medlem
krysz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagagerumsmatta
100kr i straffavgift.
övertrass kortet?
gör det 5-6 ggr till,så spärrar dom ditt bankomatkort.

Så fort kontot ligger på -1 och ned så dras 100 kr till? Väntar på pengar som borde komma vilken dag som helst men måste göra en liten betalning som gör att jag hamnar på typ -50 till -90kr.
Citera
2010-11-17, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krysz1
Så fort kontot ligger på -1 och ned så dras 100 kr till? Väntar på pengar som borde komma vilken dag som helst men måste göra en liten betalning som gör att jag hamnar på typ -50 till -90kr.

Japp, om jag inte minns fel så hamnade jag bara några ören minus en gång pga en felaktighet från bankens sida, och övertrass.avgiften drogs direkt vid minsta övertrassering. (Sedan fick de betala tillbaka alltihop, förvisso eftersom det var de som gjort fel, men det är OT)
Citera
2010-11-18, 00:33
Medlem
Whiteliess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krysz1

Det går bara att hamna minus om man gör ett offlineköp med VISA-kort, det går inte att betala en räkning eller dra mer pengar än vad som finns i en butik med en onlinekopplad dosa.
Citera
2010-11-27, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitelies
Det går bara att hamna minus om man gör ett offlineköp med VISA-kort, det går inte att betala en räkning eller dra mer pengar än vad som finns i en butik med en onlinekopplad dosa.
exakt.men tanka på ditt kort kan du göra,har du +1kr så kan du fylla tanken.valfri bensinmack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in