Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-11-17, 15:26
Medlem
Tja! Jag köpte precis en Macbook pro i7 av min farsas polare och när jag formaterar hårddisken med en piratkopierad Mac os X snow leopard så funkar det inte att använda hårddisken i min dator efter formateringen.

Jag har testat gå in i felsäkert läge men det funkar inte heller.
Det kommer bara upp en vit skärm med äpplet i mitten. Sen händer det inget mer. Hårddisken går att koppla till min polares gamla Macbook och där funkar den som vanligt och jag kan ha hans hårddisk i min dator... skuumt, Någon som kan hjälpa till?
Citera
2010-11-17, 16:04
Medlem
Sllones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mehlq
Tja! Jag köpte precis en Macbook pro i7 av min farsas polare och när jag formaterar hårddisken med en piratkopierad Mac os X snow leopard så funkar det inte att använda hårddisken i min dator efter formateringen.

Jag har testat gå in i felsäkert läge men det funkar inte heller.
Det kommer bara upp en vit skärm med äpplet i mitten. Sen händer det inget mer. Hårddisken går att koppla till min polares gamla Macbook och där funkar den som vanligt och jag kan ha hans hårddisk i min dator... skuumt, Någon som kan hjälpa till?

Hahaha, vem piratkopierar OS X när de bara kostar en 300 spänn?
Gick från Leopard till Snow Leopard för 99kr
Folk är så snåla nuförtiden..

Din lösning är väl ganska enkel, skaffa ny hårddisk.
Citera
2010-11-17, 20:18
Medlem
Hade ingen aning om att det va så billigt... tack för upplysningen. Och skriv inte dina inlägg som att du är smartast i världen, HAHAHAH.....idiot
Citera
2010-11-18, 00:38
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Provat att formatera om en gång till? Låter ju skumt om det funkar på en dator och inte en annan.
Citera
2010-11-18, 06:50
Moderator
Rassas avatar
Jag gissar att du har lyckats installera en Snow Leopard som inte funkar till en MacBook Pro i7. Köp en ny Snow Leopard-skiva eller ännu bättre, få tag i originalskivorna till datorn. Tvivlar på att det är nåt fel på hårddisken.
Citera
2010-11-18, 07:18
Medlem
andropas avatar
ladda hem en annan version från internätsen och testa igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in