2010-11-13, 15:11
Medlem
Randomones avatar
Igår kväll hade jag över 115 inlägg och idag när jag kollar har jag bara strax över 100. hur kommer det sig? några av de trådar jag skrivit i ligger nu i papperskorgen, har det något med saken att göra?
Tycker det är dåligt att inlägg bara försvinner
2010-11-13, 15:12
Medlem
Megabituss avatar
Du tycker det är dåligt att inlägg försvinner, även om det beror på att de var lågkvalitativa och inte tillförde forumet något?

Jag vet inte om så är fallet, men det finns massa legitima anledningar att radera inlägg.
2010-11-13, 15:16
Bannlyst
Om du skriver OT och/eller får en tråd du skrivit i slängd i papperskorgen så försvinner postcounten.
2010-11-13, 15:18
Medlem
Randomones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megabitus
Du tycker det är dåligt att inlägg försvinner, även om det beror på att de var lågkvalitativa och inte tillförde forumet något?

Jag vet inte om så är fallet, men det finns massa legitima anledningar att radera inlägg.
Jag menade inte att det jag skrivit inte tillförde utan att hela tråden åkte i paperskorgen

Citat:
Ursprungligen postat av KamelFikus
Om du skriver OT och/eller får en tråd du skrivit i slängd i papperskorgen så försvinner postcounten.
Okej men gäller det ifall jag skriver i en tråd som någon annan skapat som sedan åker i papperskorgen?
Tack för snabbt svar
2010-11-13, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Randomone
Okej men gäller det ifall jag skriver i en tråd som någon annan skapat som sedan åker i papperskorgen

Ja.
2010-11-13, 15:19
Medlem
Bananalurvs avatar
Citat:
Okej men gäller det ifall jag skriver i en tråd som någon annan skapat som sedan åker i papperskorgen?
Tack för snabbt svar

Japp!
2010-11-13, 15:20
Medlem
Megabituss avatar
Citat:
Jag menade inte att det jag skrivit inte tillförde utan att hela tråden åkte i paperskorgen

Eftersom tråden åkte i papperskorgen tillförde inte tråden forumet någonting, och alltså gjorde inte heller dina inlägg det i och med att ämnet eller diskussionen i allmänhet hade för låg nivå.
2010-11-13, 15:20
Medlem
JagSkrevs avatar
Citat:

Tack för snabbt svar
Ja det gäller även om du inte har skapat tråden.
2010-11-13, 15:55
Medlem
Randomones avatar
Tack för snabba svar
2010-11-13, 16:40
Medlem
Jeckes avatar
Din "inläggsräknare" inkluderar inte raderade inlägg, inlägg i papperskorgen, humorforumet eller Laidback.
2010-11-13, 18:21
Medlem
FrasseFloyds avatar
Svar är givet, tråd kan låsas.

/moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här