2011-03-12, 10:10
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpappa
Pierre Dembri dömdes till två års fängelse för att ha utnyttjat tre minderåriga flickor sexuellt. Skadestånd utdöms dock bara till två av dem.
http://www.dagensjuridik.se/2011/03/utnyttjad-14-aring-nekas-skadestand
Den där artikeln verkar handla om domen i tingsrätten. Och det var två minderåriga flickor (B och C) och en som hade fyllt 15 (A). Konstigt att dagensjuridik skriver fel.
Citera
2011-03-15, 10:11
  #86
Medlem
Från hovrättens protokoll 03/11-11: Sedan hovrätten hållit huvudförhandling i målet har Pierre Dembri återkallat sitt överklagande. Målsägande, sekretess A, har härefter återkallat sitt överklagande.
BESLUT: Hovrätten avskriver målet, eftersom Pierre Dembri och målsägande, sekretess A, har återkallat sina respektive överklaganden, och åklagarens anslutningsöverklagande därmed har förfallit. Tingsrättens dom står därför fast.
__________________
Senast redigerad av meddelar6g 2011-03-15 kl. 10:17.
Citera
2011-03-15, 11:25
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meddelar6g
Från hovrättens protokoll 03/11-11: Sedan hovrätten hållit huvudförhandling i målet har Pierre Dembri återkallat sitt överklagande. Målsägande, sekretess A, har härefter återkallat sitt överklagande.
BESLUT: Hovrätten avskriver målet, eftersom Pierre Dembri och målsägande, sekretess A, har återkallat sina respektive överklaganden, och åklagarens anslutningsöverklagande därmed har förfallit. Tingsrättens dom står därför fast.

Kan du lägga upp Dokumenten på PDF-cast?

Citat:
Ursprungligen postat av Bananpappa
Pierre Dembri dömdes till två års fängelse för att ha utnyttjat tre minderåriga flickor sexuellt. Skadestånd utdöms dock bara till två av dem.
http://www.dagensjuridik.se/2011/03/utnyttjad-14-aring-nekas-skadestand

Vem är den tredje minderåriga?
Citera
2011-03-15, 11:31
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reliability
Kan du lägga upp Dokumenten på PDF-cast?

Nej.
Citera
2011-03-15, 13:57
  #89
Medlem
PARTER (antal tilltalade 1)

Klagande och motpart (Åklagare)
City åklagarkammare i Stockholm

Klagande (Målsägande)
Sekretess A, se bilaga A

Motpart (Målsägande)
Sekretess C, se bilaga A

Klagande och motpart (Tilltalad)
PIERRE Frank Nabil Dembri*

SAKEN
Sexuellt utnyttjande av barn m. m.

ÖVERKLAGAT AVGÖRANDE
Sedan hovrätten hållit huvudförhandling i målet har Pierre Dembri återkallat sitt
överklagande. Målsägande, sekretess A, har härefter återkallat sitt överklagande.

Hovrätten meddelar följande*

BESLUT
1. Hovrätten avskriver målet, eftersom Pierre Dembri och målsägande, sekretess A, har
återkallat sina respektive överklaganden, och åklagarens anslutningsöverklagande
därmed har förfallit. Tingsrättens dom står därför fast.

Har jag förstått rätt att Dembri överklagade domen med C och något som har med åklagaren att göra och A överklagade skadeståndet? Om det är så vet någon vad i domen han överklagade?
Citera
2011-04-17, 19:42
  #90
Medlem
Troligtvis så för att han tyckte att han inte alls hade gjort de saker han bliv åtalad för.
Citera
2011-07-01, 09:42
  #91
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JANNE.GILJOTIN
JAG SKÄMS ÖVER MIN KUK



o inte fan blir jag gladare över att se äcklet

http://politisktinkorrekt.info/2010/12/16/tv-man-atalas-for-sexbrott-mot-barn/
Citera
2011-07-19, 11:16
  #92
Medlem
snuddddass avatar
Jag var länge arg på Pierre. Länge. Hur fan kunde du göra så här? Varför sa du ingenting? Vi hade kanske kunnat hjälpa dig innan det gått så långt? Jag är fortfarande arg/ledsen/förvirrad och kommer inte att kunna vara vän med honom längre.

Men även om jag är arg så har jag några invändningar mot vad som skrivits i tråden. Och jag vill bidra med vad jag vet.

Han erkände själv många brott. Barnporren och umgänget med den ena tjejen -B- både erkände och förde han fram själv. Han erkände sexköp men nekade till koppleri -A- och han blev ju inte ens åtalad för det. Varför står i domen. Under förundersökningen kommer det fram bevis att han 2006 haft sex med ytterligare en 14-årig tjej -C-. Han nekar att det var 2006 men döms för det. Han har i efterhand fått det bekräftat att det var 2006 och inte 2007. Då drar han tillbaka sin överklagan.

Domen fastställs och han döms till två års fängelse.

Han erkänner att han är skyldig till barnporrbrott. Han erkänner filmer på unga tonårstjejer men nekar att han skulle haft en film med en femårig pojke på datorn. Av alla filmer så var det en inte-helt-nedladdad .partial-fil som konverterades om till en .avi fil av utredarna. Jag vet inte hur det är med det, men det har jag fått återberättat av mig av flera personer som varit i kontakt med honom.

Han bad också om att hellre få avtjäna sitt straff i fängelse än en eventuell villkorlig dom. Det verkar som att han fick det.

Allt jag vet har jag fått berättat av gemensamma vänner som har varit i kontakt med Pierre.
__________________
Senast redigerad av snuddddas 2011-07-19 kl. 11:26.
Citera
2011-07-24, 21:10
  #93
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snuddddas
Jag var länge arg på Pierre. Länge. Hur fan kunde du göra så här? Varför sa du ingenting? Vi hade kanske kunnat hjälpa dig innan det gått så långt? Jag är fortfarande arg/ledsen/förvirrad och kommer inte att kunna vara vän med honom längre.

Men även om jag är arg så har jag några invändningar mot vad som skrivits i tråden. Och jag vill bidra med vad jag vet.

Han erkände själv många brott. Barnporren och umgänget med den ena tjejen -B- både erkände och förde han fram själv. Han erkände sexköp men nekade till koppleri -A- och han blev ju inte ens åtalad för det. Varför står i domen. Under förundersökningen kommer det fram bevis att han 2006 haft sex med ytterligare en 14-årig tjej -C-. Han nekar att det var 2006 men döms för det. Han har i efterhand fått det bekräftat att det var 2006 och inte 2007. Då drar han tillbaka sin överklagan.

Domen fastställs och han döms till två års fängelse.

Han erkänner att han är skyldig till barnporrbrott. Han erkänner filmer på unga tonårstjejer men nekar att han skulle haft en film med en femårig pojke på datorn. Av alla filmer så var det en inte-helt-nedladdad .partial-fil som konverterades om till en .avi fil av utredarna. Jag vet inte hur det är med det, men det har jag fått återberättat av mig av flera personer som varit i kontakt med honom.

Han bad också om att hellre få avtjäna sitt straff i fängelse än en eventuell villkorlig dom. Det verkar som att han fick det.

Allt jag vet har jag fått berättat av gemensamma vänner som har varit i kontakt med Pierre.


Hur mycket han än vill tjäna av sitt straff i fängelset så kommer han oavsett bara sitta 1,6år av sitt 2 åriga straff då resten av de 6 månaderna blir till villkorlig dom.
Citera
2014-05-25, 00:06
  #94
Medlem
Nu har det här peddot kommit ut igen tydligen. Bosatt sig i Märsta tydligen.

http://personer.eniro.se/resultat/pierre+dembri
Citera
2014-11-22, 06:42
  #95
Medlem
Eirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Nu har det här peddot kommit ut igen tydligen. Bosatt sig i Märsta tydligen.

http://personer.eniro.se/resultat/pierre+dembri

Hmm, det kom inte fram något på sidan? Märsta minsann, från att bo i innerstaden, till fängelset och sedan Märsta. Snacka om att sabba det för sig. Jag "kände", och har även träffat honom några gånger, för några år sedan, jag minns precis hur det var när jag fick reda på vad han gjort. Tänker på det än idag.
Citera
2016-11-20, 22:47
  #96
Medlem
Peddot bor kvar i Märsta men på samma adress lägenhet finns en 25-årig An*a Leifss*n skriven. Känner hon inte till hans bakgrund eller är hon av den där tycka synd om typen som tycker att fängelsekunder är coola att ta kontakt med och inleda förhållande med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in