2010-11-07, 05:29
Medlem
MittTredjeKontos avatar
Jag skulle försöka dela upp det i omgångar.

Att ta högdos E är inte bättre än att ta "rätt dos". Säg, 200mg+100mg påfyllning är en grym kväll, men å andra sidan.. är det inte bättre att ha 2 kvällar?
Citera
2010-11-08, 01:09
Medlem
Tänk på att aldrig fylla på när du börjar dala bara. Börja med 150 mg och sen håller du koll på klockan så du vet när det är dags att återdosera.
Citera
2010-11-08, 17:55
Medlem
Ok, så här blev det. Bombade 200mg kl 22, och bombade 200mg till kl 02. Konklusionen är att det går utmärkt att fylla på med MDMA under kvällen. När jag tog det sista tyckte jag att jag var nästan nykter från det första, vilket antagligen var långt ifrån sanningen, för det slog på hårdare andra gången! Rätt tillbaka in i lala-land, utan att passera gå, benen rystade och ville knappt bära mig en stund där. Tur att de flesta på den festen gick på ett eller annat, annars hade jag nog sett ganska rolig ut. Nu smälte jag bara in i mängden.
Citera
2010-11-08, 18:32
Medlem
bbloms avatar
Jag hade delat upp det på två omgångar helt klart. Kör en bomb först och sen när du känner att peaken inte är lika intensiv, då ska du smälla på med en till. Det brukar vara ca 2h efter att första bomben slår in. Det kan ju dock variera. Huvudsakligen att du droppar andra bomben innan det har hunnit dala för mycket.
Citera
2010-11-08, 19:45
Bannlyst
Fattar inte att folk snackar om att snorta mdma, en sådan vacker drog ska behålla sin charm och ner i magen genom piller/kapsyler/papper.

Citera
2010-11-09, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fritado-master
Fattar inte att folk snackar om att snorta mdma, en sådan vacker drog ska behålla sin charm och ner i magen genom piller/kapsyler/papper.

Helt enig med det där. Den enda drogen som är värre att snorta än MDMA är ketamin.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in