2009-09-11, 13:10
Medlem
Kottons avatar
Någon mer än jag som fick detta pm?

Citat:
Ursprungligen postat av iwrizz
skulle du kunna skicka en väg beskrivning ner i grottan
Citera
2009-09-11, 14:04
Medlem
Demitris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iwrizz
Nån som skulle kunna ge lite bilder/video på hur man tar sig ner

Det känns ju som att du ägnar dig åt FB UE.
Den som söker han finner.

PS. Jag har svårt att tro att någon kommer skicka en beskrivning om hur man tar sig in dit utom typ Opium66(troll som han är). Det senaste jag hörde om Templet/bunkern var att det var att de ingångar som finns är igensatta. Slut. DS
Citera
2009-09-11, 19:56
Medlem
GzGurrzs avatar
aah bara pma
Citera
2009-09-11, 21:25
Medlem
faixers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demitri

PS. Jag har svårt att tro att någon kommer skicka en beskrivning om hur man tar sig in dit utom typ Opium66(troll som han är). Det senaste jag hörde om Templet/bunkern var att det var att de ingångar som finns är igensatta. Slut. DS
Vad jag har hört så är Opium fullt seriös och inget troll.
Citera
2009-09-11, 22:54
Medlem
Demitris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faixer
Vad jag har hört så är Opium fullt seriös och inget troll.

Och från vad jag har hört så gillar inte du honom...
Han har väl gått underjord också?
Citera
2009-09-11, 23:25
Medlem
Awesomes avatar
Citat:
Och från vad jag har hört så gillar inte du honom...
Han har väl gått underjord också?

Ganska säker på att jag träffade på han i Tariq i vintras/våras. Såg inte ut att vara 18 och gick omkring med Koss-hörlurar. Träffade dessutom ett par fjortisar där nere som sa att det hade pratat med Opium. Han skrev sitt sista inlägg för kanske 1,5 månad sen.
Citera
2009-09-12, 00:13
Medlem
smaksaks avatar
Citat:

Det finns ju alltid sätt att ta sig in.. men pm:ade han inte om grottan?
Citera
2009-09-12, 11:08
Medlem
Demitris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awesome
Ganska säker på att jag träffade på han i Tariq i vintras/våras. Såg inte ut att vara 18 och gick omkring med Koss-hörlurar. Träffade dessutom ett par fjortisar där nere som sa att det hade pratat med Opium. Han skrev sitt sista inlägg för kanske 1,5 månad sen.

Det här blir ju bara bättre och bättre, mindre årig fjant som hänger med fjorrar i Tariq. Tur att han gått under jord, då slipper vi honom.

Citat:
Ursprungligen postat av smaksak
Det finns ju alltid sätt att ta sig in.. men pm:ade han inte om grottan?

Jodå, men vad menar du om att han PM:ade mig? Hänger inte riktigt med nu på morgonen.
Citera
2009-09-12, 12:26
Medlem
Kottons avatar
Citat:
Det här blir ju bara bättre och bättre, mindre årig fjant som hänger med fjorrar i Tariq. Tur att han gått under jord, då slipper vi honom.

Jodå, men vad menar du om att han PM:ade mig? Hänger inte riktigt med nu på morgonen.
Sluta ge honom uppmärksamhet!
Citera
2009-09-12, 13:17
Medlem
smaksaks avatar
Citat:

Nja jag pratade om PM:et rent allmänt (som kotton fick)
Citera
2009-09-12, 13:29
Medlem
Demitris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kotton
Sluta ge honom uppmärksamhet!

Vad gör det skillnad om alla hatar honom, det är ju uppenbart att han är hatad här forumet för det han skrivit? Då är ju lika bra att all skit om honom kommer ut, eller?

Citat:
Ursprungligen postat av smaksak
Nja jag pratade om PM:et rent allmänt (som kotton fick)

Aha nu förstår jag, nej jag fick inget PM från grabben.
Hursom, nog med OT.

Har hört lite saker om lägre nivåer under Slussen. Menar då längre ner än Akay Bunkern...Någon som vet något?
Senast redigerad av Demitri 2009-09-12 kl. 13:56.
Citera
2009-09-12, 14:55
Medlem
vet inte om jag ska ta upp det här men det ligger ju nära iallafall, för ungefär en månad sedan så parkerade jag i P huset i berget vid slussen. när jag gick från bilen ut från p huset så träffade jag på en bort tagen lucka ur golvet (inne i p-huset), folk hade skrivit på den och ja som jag sa så satt den inte på rätt ställe och man kunde hoppa ner i hålet som den skulle sitta, det kom ljus där nere från och det såg ut som en gång, vågade aldrig hoppa ner för möjligheten att det fanns kameror o strunt.

fan va konstigt jag skrev men aja.. skicka pm om ni inte vill ta upp det här, värkar vara ganska spännande det där p huset annars också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in