2004-06-30, 18:55
Medlem
fnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Consiglieri
Sluta hacka på A. han va lite stökig i sin ungdom vilket har satt sina spår i livet. Jag tycker vi borde hylla honom i den här tråden istället då han har klippt en vakt

Tramsigt med alla inlägg som tycker det är vettigt att spöa ordningsvakter. Visst, det finns en hel del rötägg inom den branschen, precis som inom alla andra branscher, men alla vakter är långt ifrån idioter. Det är trots allt de som riskerar att få en kniv i magen då de ska rädda dig från att bli stampad i skallen. Tänk på det.
Citera
2004-06-30, 20:42
Medlem
Consiglieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnu
Tramsigt med alla inlägg som tycker det är vettigt att spöa ordningsvakter. Visst, det finns en hel del rötägg inom den branschen, precis som inom alla andra branscher, men alla vakter är långt ifrån idioter. Det är trots allt de som riskerar att få en kniv i magen då de ska rädda dig från att bli stampad i skallen. Tänk på det.

Uppenbarligen så var den omskrivna vakten ett rötägg och fick betala priset för det. Jag förstår vad du menar, men jag håller inte med dig. Jag är av den bestämda uppfattningen att vakterna svarar för ca: 70% - 80% av all problematik på krogen.
Citera
2004-07-04, 10:34
Medlem
Trubbelmakare

Citat:
Ursprungligen postat av Bingoliket
Roger Pettersson boxare och expertkommentator på Eurosport knäcker som vakt där.Kunde blivit en fair fight

Har vuxit upp i samma stad som RP och han, liksom majoriteten av alla duktiga boxare, har varit en svår trubbelmakare under sin ungdomstid. Måste ha världens minst attraktiva/vackra boxningsstil men att han alltid haft en oerhörd talang och lyckats vansinnigt bra inom "diplomboxningen" går inte att sticka under stol med.

// B.
Citera
2004-07-08, 00:44
Medlem
Ghilliemans avatar
Citera
2015-01-03, 17:15
Medlem
fredrik1995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Consiglieri
Sluta hacka på A. han va lite stökig i sin ungdom vilket har satt sina spår i livet. Jag tycker vi borde hylla honom i den här tråden istället då han har klippt en vakt

alla vakter nästan ska ha stryk aldo hade rätt!
Citera
2015-01-04, 03:44
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Vakter bör se upp med vem de ger sig på. Detta kunde ha slutat illa för alla.
Another story but almost same situation.
Bas would probably had killed at least one of them. Fadde? hahahaha.
http://www.kimura.se/bas-rutten-berattar-om-slagsmalet-i-stockholm/
Tur att polisen kom så han inte behövde försvara sig på riktigt.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in