2004-06-27, 12:42
Medlem
Consiglieris avatar
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,497439,00.html

Om det är boxaren som är med på bilden, så är han väldigt lik en boxare från Södra Sthlm vars namn börjar på A. Han har varit inblandad i krogbox tidigare i bla. Danmark.
Citera
2004-06-27, 12:59
Medlem
Cohibas avatar
Hur ofta brukar du vara ute och festa?
- Det händer inte ofta. Jag har inte varit ute på över ett år. Men nu de här sista två dagarna har jag varit ute mycket på grund av problem med boxningen och så.

Vilken stjärndåre!
Citera
2004-06-27, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shakademus
Han var landslagsman i OS förut. Dessutom är det inte så konstigt att besöker sin familj i sverige..?

Aftonbladet benämner honom idag som proffsboxare och före detta landslagsman. Att han besöker familjen i Sverige förvånar mig inte om det är A.L. Det som förvånade mig och får mig att tro det inte är han är att han var känd för att skapa trubbel och bli portad från 17 krogar eller nåt sånt, vilket fick mig att tro att han var ganska mycket i Sverige för att hinna med att bli det. A.L. har bara förlorat 2 matcher av 31 st, varav den senaste i April. Om han säger att boxningen inte går bra, som i Aftonbladet, så förvånad det mig men vem vet. Ingen som kan typ ringa tingsrätten än eller vad ni brukar göra? :-)
Citera
2004-06-27, 15:10
Medlem
A.C
Citera
2004-06-27, 17:52
Medlem
Bilden är tagen på södra sidan av stan. Linje 17, station Kärrtorp.
Citera
2004-06-27, 17:52
Medlem
Citera
2004-06-27, 18:06
Medlem
Cineastens avatar
Är det Aldo eller? Honom känner man ju till mer än väl. Mig har han aldrig gjort nånting men han har hotat gamla vänner till lillbrorsan med kniv och sysslat med en massa sattyg.
Citera
2004-06-27, 18:13
Bannlyst
..................
Citera
2004-06-27, 22:30
Medlem
Ghilliemans avatar
Ja, det är Aldo...var foto på honom idag i aftonbladet. det är inget "fel" på honom så sluta gärna med all smutskastning. Alla kan bli fulla och flippa ur, och om man råkar vara boxare och klipper till någon så gör det lite mer skada än om en vanlig "Svensson" gör det, plus att det skrivs en hel del mer om det. Varför ge idiot-media mer vatten på sin kvarn och fortsätta diskutera sånt här?
Citera
2004-06-27, 23:50
Medlem
Cineastens avatar
Nej det är inget fel alls på honom. Han har bara roat sig med att spöa oskyldiga i sin ungdom. Jättemysig kille.
Citera
2004-06-28, 00:16
Medlem
Ghilliemans avatar
Ja, ibland gör folk mindre mysiga saker i sin ungdom, men ska man belastas för det i resten av sitt liv? Själv har man bl.a. satt på syrrans kompisar, gjort inbrott i en kiosk och snott mazariner för ett helt kompani.. inget jag vill belastas för i dagens läge..
Kontentan av detta är det härliga ordspråket: Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt..
Citera
2004-06-28, 02:25
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghillieman
Ja, ibland gör folk mindre mysiga saker i sin ungdom, men ska man belastas för det i resten av sitt liv? Själv har man bl.a. satt på syrrans kompisar, gjort inbrott i en kiosk och snott mazariner för ett helt kompani.. inget jag vill belastas för i dagens läge..
Kontentan av detta är det härliga ordspråket: Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt..

Men lite ska man väl få lida för idiotierna man utförde i sin ungdom!
Inte fan är det något att skylla på att man inte var tillräckligt gammal.
Alla är medvetna om vad dom sysslar med!
Utom vissa som ska låsas in.
Svårare än så är det inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in