2004-06-25, 15:05
Medlem
Kingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Är något i off topic viktigt? Moderatorerna i respektive forum avgör vilka trådar som ska vara klistrade. Dock ska alltid flashbacks regler vara klistrade i alla forum.

Nej det är sant, ingen off topic är la speciellt viktig
men "Sover alla" tråden verkar inte vara sån att den behöver klistras, kan försäkra mig att om jag läser den så är det nog en off topic tråd i off topic forumet, med "sover alla" som rubrik. Jag tror knappast (har inte orkat läsa alla inlägg) handlar om du sover eller ej
Citera
2004-06-25, 15:48
Moderator
Ruskigbusss avatar
Sover alla, now playing och påverkningstråden är nog mer att likna vid chatt-trådar och gissningsvis klistrades de för att inte femton sådana skulle uppstå i veckan. Och om någon händelsevis skulle missa de - kan resp mod låsa den nya med hänvisning till den klistrade.
Citera
2004-06-25, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Sover alla, now playing och påverkningstråden är nog mer att likna vid chatt-trådar och gissningsvis klistrades de för att inte femton sådana skulle uppstå i veckan. Och om någon händelsevis skulle missa de - kan resp mod låsa den nya med hänvisning till den klistrade.

now playing tråden är inte klistrad. men det behövs nog inte för den hålls uppe ändå
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in