Flashback bygger pepparkakshus!
2008-08-07, 14:56
Medlem
unikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Personligen har barnamördare som Olsson och Eklund fått mig att helt tappa tron på rättsväsendet.
Olsson borde ha dömts till döden och avrättas, Eklund borde dömas till döden om man efter sedvanlig prövning i domstol finner honom skyldig.
Att låta sådan sjuka och ondskefulla individer fortsätta förpesta samhället är horribelt.

Och ja! Skulle utan problem ställa upp som bödel för dessa herrar.

Jag kan vara human och låta dom få huvudet skiljt från kroppen med hjälp av giljotin, snabbt och överlägset humant, lite blodigt kanske men med bra städ o tvätt möjligheter så är det inga problem.

Refomera rättsystemet och återinför dödsstraffet!

Jag håller med fast väljer hellre hängning som metod. Det är minst lika snabbt och humant. Givetvis menar jag inte strypvarianten a la Iran utan den med fall som knäcker nacken.
Citera
2008-08-07, 17:58
Medlem
babblans avatar
Har murvlarna varit här och läst nu igen

http://www.kvp.se/nyheter/1.1256022/ulf-olsson-havdar-sin-oskuld-pa-egen-blogg
Citera
2008-08-08, 18:59
Medlem
barkeepers avatar
Jag har...

...varit in pa hans blogg, och gjort tva inlagg, inet av dom kom med. Det var ingenting offensive, utan stallde nog lite obekvama fragor.
Citera
2008-08-08, 20:14
Medlem
babblans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
...varit in pa hans blogg, och gjort tva inlagg, inet av dom kom med. Det var ingenting offensive, utan stallde nog lite obekvama fragor.
Vilka frågor ställde du då?
Citera
2008-08-08, 20:27
Medlem
barkeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babblan
Vilka frågor ställde du då?
Om Anders Eklunds exponerin i media drivit honom till att marknadsfora sig pa sa bred front var en av fragorna.

Han skrev att hans blogg ar reklamfri, men han har reklam for sin egen bok hela tiden.

Kommer inte ihag vad resten var, vi far se om han lager upp det efter ett tag. Men han ar valdigt sprakligt begavad, det ar relativt valskrivet och genomtankt det han skriver, men det ar en mycket mycket obehaglig man.
Citera
2008-08-08, 20:33
Medlem
babblans avatar
Citat:
Om Anders Eklunds exponerin i media drivit honom till att marknadsfora sig pa sa bred front var en av fragorna.

Han skrev att hans blogg ar reklamfri, men han har reklam for sin egen bok hela tiden.

Kommer inte ihag vad resten var, vi far se om han lager upp det efter ett tag. Men han ar valdigt sprakligt begavad, det ar relativt valskrivet och genomtankt det han skriver, men det ar en mycket mycket obehaglig man.

Han har ju fått en del lite svårare frågor, men vekar ju ändå svara på det mesta, han kanske lägger in det senare.
Och ja, han är väldigt språkligt begåvad, han kan nog övertyga många skulle jag tro
Citera
2008-08-08, 20:35
Medlem
barkeepers avatar
Inte...

Citat:
Han har ju fått en del lite svårare frågor, men vekar ju ändå svara på det mesta, han kanske lägger in det senare.
Och ja, han är väldigt språkligt begåvad, han kan nog övertyga många skulle jag tro
...mig. Det ar dom sprakligt begavade som ar farligast. Dessutom verkar han intelligent, sa han har ingen ursakt.
Citera
2008-08-08, 20:36
Bannlyst
hur faan kan han få sitta och skriva på nätet?

Citat:
Ursprungligen postat av Robbbin
Vilken kille han är
http://www.nyheterna.net/nyheter/vaestervik/moerdaren_ulf_olsson_har_boerjat_blogga

http://ulfolsson.bloggsida.se/

eller har han spökskivare ..

UO är ett jävla djur som ska torteras längsamt till döds ..och då snackar vi år..

betänk att han sitter och mår bra på psyk, har lite permis ibland , käkar god mat på vår bekostnad....
Citera
2008-08-08, 20:38
Medlem
Henkeeee-s avatar
Mailade Uffe och fick tingsrättsdomen tillbaka.

Gud vad jag tycker det är intressant att läsa domar och förundersökningsprotokoll och liknande. Känner någon till om det finns möjlighet att hitta sådana samlade någonstans på nätet?

Är intresserad av allt jag kan komma över.
Citera
2008-08-08, 20:42
Medlem
babblans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meister02
eller har han spökskivare ..

UO är ett jävla djur som ska torteras längsamt till döds ..och då snackar vi år..

betänk att han sitter och mår bra på psyk, har lite permis ibland , käkar god mat på vår bekostnad....

Ojoj om du visste hur många på rättspsyk som sitter vid internet hela dagarna Emellanåt får dom spärra sidor som Lunarstorm då dom upptäckt att någon patient varit där och lallat med småflickor och pojkar, men annars så kan dom surfa rätt fritt.
Sitter nog en hel del här på FB också (nej, inte jag)
Citera
2008-08-09, 11:33
Medlem
barkeepers avatar
Ja....

Citat:
Ojoj om du visste hur många på rättspsyk som sitter vid internet hela dagarna Emellanåt får dom spärra sidor som Lunarstorm då dom upptäckt att någon patient varit där och lallat med småflickor och pojkar, men annars så kan dom surfa rätt fritt.
Sitter nog en hel del här på FB också (nej, inte jag)
...man undrar ju hur det passar ihop med deras behandling.
Citera
2008-08-09, 11:59
Medlem
babblans avatar
Citat:
...man undrar ju hur det passar ihop med deras behandling.
Det finns nog någon tanke med det och jag skulle väl inte bry mig så mycket om det inte var för att säkerheten är så dålig. Det finns ju många patienter som är duktigare än dom säkerhetsansvariga på datorer.
Men det är ju fritt fram att titta på våldsfilmer som motorsågsmassakern också, så det är väl vi vanliga dödliga som inte begriper bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in