Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Centauro
JN, du tycker ju att bögeri är helt "normalt mänskligt beteende". Ulf Olsson är både pedofil och bög (en ganska vanlig kombination förresten).
Tycker du att detta också är " normalt " ?

Jag som trodde att namnen Helen Nilsson och Jannica Ekblad avslöjade även för de mer imbecilla människorna att det handlade om kvinnor? Han borde närmast varit bi-sexuell i så fall eller?
Och det enda jag pratat om är sex av fri vilja mellan vuxna människor, fast det hade du visst "glömt" lägligt nog....
Och enligt åklagaren i målet mot Åke Green så finns det en undersökning från 1993 som talar om att det är mycket vanligare med motsatsen:
http://w1.sydsvenskan.se/Article.jsp?article=10106972 (något jag även läst om hos Rädda Barnen).
"När det gällde kopplingen mellan pedofili och homosexualitet:
- Jag säger och tror att det förekommer i större utsträckning bland homosexuella än bland heterosexuella, sade Åke Green som grundade uppfattningen på "en rapport".
Då läste åklagare Kjell Yngvesson högt ur en statlig utredning från 1993, där fördomen att homosexuella oftare skulle vara pedofiler behandlas. Snarare är det så att incest och pedofili förekommer i större utsträckning bland heterosexuella, menade åklagaren.
- Jag har inga kommentarer till det, sade Åke Green."