2010-10-24, 10:49
Medlem
i.b.ms avatar
Hur fungerar listan egentligen, i morse så fanns helt plötsligt följande tråd om blommor som partiloggor listad bland de heta ämnena utan en enda post på 1,5 år. Jag gjorde fel och bumpade tråden för att ställa frågan där men postar nu i ett bättre forum.

https://www.flashback.org/t898727
Citera
2010-10-24, 10:53
Medlem
lendrygghs avatar
Jag ser inte tråden på listan nu, men det var förmodligen bara en liten bugg. Sånt händer.
Citera
2010-10-24, 11:22
Medlem
Hände mig igår också och har hänt mig flera gånger förut, det gör att jag råkar bumpa trådar som ingen postat i på flera år.

Jag misstänker att det fungerar så att om en tråd har haft 0 visningar på t.ex. ett år och sedan går någon in i den så stiger visningarna skyhögt rent procentuellt sett och därför hamnar den där, man går inte efter antal inlägg eller antal visningar utan visningar procentuellt. Det måste verkligen fixas.
Citera
2010-10-24, 11:55
Medlem
Ja jag håller med för tråden om Lasermannen kommer inte alls med på top10 listan trots att den häromkvällen hade 900 läsare...
Citera
2010-10-24, 14:56
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 101f14k35
Ja jag håller med för tråden om Lasermannen kommer inte alls med på top10 listan trots att den häromkvällen hade 900 läsare...
Det beror på att den har hamnat i (äldre)-kategorin för Heta Ämnen. Öppna HÄ-sidan och scrolla längst ner så finns den där.
Citera
2010-10-24, 16:11
Medlem
soulreapers avatar
Har inte det med googles indexeringar?
Citera
2010-10-25, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Det beror på att den har hamnat i (äldre)-kategorin för Heta Ämnen. Öppna HÄ-sidan och scrolla längst ner så finns den där.
Hmm konstigt, varför har man inte en gemensam HÄ bara? =S
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in