2010-10-24, 18:42
Medlem
Aftonbladet Kallas ju, De Blindas Tidskrift, tydligen med rätta enligt påvisad reaktion.
Citera
2010-10-24, 19:37
Medlem
ArneIIIs avatar
Gavne är en legend!

Han har även helt rätt och jag stödjer hans kamp fullt ut.
Citera
2010-10-24, 19:43
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sang-real
Han har ju helt rätt och som statsvetare värmer det lite i hjärtat att någon vill ta kampen.

Nu är frågan vem som anmäler titel till Eniro, så B-O i framtiden kan stå som stadsvetare i telefonkatalogen.

Apropå psyksjuka svenska internetkändisar. Vart tog TN vägen? Ett tag skapade han ju ett nytt konto här varje dag men nu var det ett jävla tag sen man såg honom. Har han dött?
Citera
2010-10-24, 20:41
Medlem
PomLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lammern
Legend eller inte, jag stör mig oerhört på idioten.

Har god lust att starta upp en motkampanj "Det heter Stad, inte Kommun!" och få med mig en massa trogna FB-anhängare. Trycka upp affischer och sätta upp i hans STAD, starta upp en websida, dela ut pins, infoblad, T-shirts, anordna demostration, skriva kampsång.. ALLT för att få mannen att bränna ytterligare en säkring.

Snälla, dra igång en sån kampanj! Jag skulle lätt kunna tänka mig att köpa t-shirts och delta i diverse demonstrationer m.m. Ja jag är fullt seriös.
Citera
2010-10-24, 20:42
Medlem
Combots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergsturk
Nu är frågan vem som anmäler titel till Eniro, så B-O i framtiden kan stå som stadsvetare i telefonkatalogen.

Apropå psyksjuka svenska internetkändisar. Vart tog TN vägen? Ett tag skapade han ju ett nytt konto här varje dag men nu var det ett jävla tag sen man såg honom. Har han dött?

Thomas N var ju bara skit, går inte att jämföra med B-O alls.

B-O spammar ju inte uppsåtligt... tror jag ... han har bara ett ska vi kalla det
säreget sätt att kommunicera på

TN å andra sidan spamma ju nå jävulskt och meningslöst. Även om allt inte stod rätt till med TN,
så är det svårt att känna någon form av sympatier med fanskapet...
Citera
2010-10-24, 20:52
Medlem
rolig man, men som sagt inte alla hästar hemma!
Citera
2010-10-24, 21:39
Medlem
Abughosts avatar
Han verkar vara en skön snubbe.
Citera
2010-10-24, 21:40
Bannlyst
Det finns en annan riktig jävla spåndåre som brukar skicka ut massmail under namnet Pete Parfalk.
Ser att han även finns reggad på FB, oklart om det är samma person - men skrivstilen är ungefär lika besynnerlig.

Min arbetsplats fick under en tid stora mängder av mail av denna person. Samtliga handlade om konstiga konspirationer, regeringens mörkande för folket och folkmord och konstigheter.
Allt var osammanhängande och det blandades stora och små bokstäver och skrevs på engelska och svenska lite som det passade sig.
Funderar lite på var han blivit av. Hans mail har efter åratal av nöje slutat bomba in.

Någon som känner till personen?
Han verkar sympatisk, på sitt eget vis.
Citera
2010-10-24, 22:26
Medlem
dubbel-durchs avatar
Rätt ska vara rätt
Citera
2010-10-24, 22:27
Medlem
motborgarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OMGClayAiken
Nej, Clint Eastwood är en legend. Din lilla idol är bara en legend i din egna lilla bubbla. Men för oss normalt folk som skiter fullständigt i småstadsidioter som hakar upp sig på stadsbenämningar är han det INTE!

småkommunsidioter om jag får be...
Citera
2010-10-24, 22:35
Medlem
SLPs avatar
Oj, ett kärt gammalt minne. För tio år sedan härjade han runt på gästboken i en lokal community, och vart och vartannat inlägg handlade om Västerås KOMMUUUUN och inte STAAAAAD!

Alla IP-numrena var publika och han hade minsann lärt sig att spåra upp dem som envisades med att skriva stad. Dubbelt roligt blev det när man svarade honom via utländsk proxyserver, vilket drev honom fullständigt batshit. Han dök upp en gång till kontoret där ledningen för communityn höll till och började bråka.

Man fick lite dåligt samvete av att driva för hårt med Gavne, dock, för han dillade rätt ofta om sina barn som blivit fråntagna honom och liknande.
Citera
2010-10-24, 22:40
Medlem
NLSNs avatar
Hahaha! Galning!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in