2010-10-24, 13:59
Medlem
Det är härligt att allas vår Gavne inte vill att man kallar kommuner för städer för att detta principiellt är mot lagen. Och detta tar han upp i en diskussion om Lasermannen där någon smyger runt och knäpper folk på Malmös gator killen har i allafall perspektiv!
Citera
2010-10-24, 13:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adde120
Jag har aldrig hört talas om Gavne ändå verkar det som jag hängt på flashback betydligt längre än dig, även om jag kanske inte har lika många inlägg.

Citat:
Ursprungligen postat av Bubba_bar
Som du ser har jag varit medlem längre än dig och läste på Flashback sedan 2004 men jag har aldrig reflekterat över denna snubbe förrän nu.
Han verkar ju helt jävla sjuk hursomhelst.
Vem bryr sig om det heter stad eller kommun liksom ?!
Ni kanske ska tänka lite längre än näsan räcker. De flesta har flera konton på Flashback och många har lurkat länge utan konton. B-O Gavne är en Flashback-legend av magnitud. Punkt slut.
Citera
2010-10-24, 14:13
Medlem
Estresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IronSoul
Herregud är det bara 17-åringar som föddes igår som skriver i denna sajt?
Bo Gavne är en fb-legend och tillika tv-kändis!

Dagens kids, snacka om att ha noll koll!

Slår vad om att du själv är 17 år

Själv hade jag inte hört talas om denna "FB-legend", mycket märklig man må jag säga.
Citera
2010-10-24, 14:37
Medlem
whus avatar
Märks hur många färskingar som huserar här när de inte vet vem denna legend är, skäms på er snorisar!
Citera
2010-10-24, 14:55
Medlem
HerrBormanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubba_bar
Men din horunge om man så har varit medlem i 20 år behöver det inte betyda att man lagt ner tid på detta spån.

Vad har du lagt ner tid på då? Att diskutera Harry Potter och dokusåpor?

Gavne är f ö äldre än FB. Han höll till på Passagen Debatt och Exilen långt innan FB forum var påtänkt.
Citera
2010-10-24, 14:56
Medlem
Kadeks avatar
Han höll på redan på Passagen Politik-tiden. En riktig internetlegend
Citera
2010-10-24, 15:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gurkan100
B-O är legend din jävla sopa. Snacka om att du skämmer ut dig själv genom denna trådstart.

Nej, Clint Eastwood är en legend. Din lilla idol är bara en legend i din egna lilla bubbla. Men för oss normalt folk som skiter fullständigt i småstadsidioter som hakar upp sig på stadsbenämningar är han det INTE!
Citera
2010-10-24, 15:06
Medlem
epost72s avatar
Övrigt-►Kändisskvaller
/Mod
Citera
2010-10-24, 15:19
Medlem
HerrBormanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vrövhål
Skönt att Gavne inte givit upp kampen mot stadssnackarna.
Frågan är vem som ska axla hans mantel när han själv inte orkar och kan längre, har Gavne någon lärling tro?

Jag tror att vi får ta ett gemensamt ansvar. Vi kan inte förvänta oss att någon enskild person ska kunna lägga ner så mycket tid och engagemang i kampen mot stadssnackarna.

Själv lyfter jag upp diskussionen IRL då och då. Eftersom B-O har givit oss alla argument är det enkelt. Att kalla vissa kommuner, t ex Västerås, för städer, innebär att man skiljer på stadsinnevånare och kommuninnevånare. Det är att skilja på folk och folk. Nazisterna skiljde på folk och folk. Alltså är de som kallar Västerås en stad nazister. Glasklar logik.
Citera
2010-10-24, 15:20
Medlem
StuGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OMGClayAiken
Nej, Clint Eastwood är en legend. Din lilla idol är bara en legend i din egna lilla bubbla. Men för oss normalt folk som skiter fullständigt i småstadsidioter som hakar upp sig på stadsbenämningar är han det INTE!

Nu är fantamej dags att FB trycker upp "Vi gillar B O" knappar.
På Flashback skiter vi inte fullständigt i småstadsidioter som hakar upp sig på stadsbenämningar, Vi vördar dem!
Citera
2010-10-24, 15:23
Medlem
MegaBrains avatar
"TV5" - han ser inte skogen för alla träd.
Citera
2010-10-24, 15:26
Medlem
liarsenics avatar
Haha gubben är ju störtskön, cyklade runt häromdagen och frågade alla om de visste vad webben är för något, riktigt skön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in