2010-10-24, 23:16
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Verkar som majoriteten i den här tråden inte känner till Harry Martinssons mästerverk "Aniara" eller fattar vilken stor grej det är att den sätts upp.

Exakt vad har Harry Martinssons "mästerverk" Aniara att göra med huruvida Kleerup är hög eller inte i tv4 Nyhetsmorgon?
Citera
2010-10-24, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drumstick
Programledarna ser lagom roade ut
Kan förklaras med dålig humor.
Citera
2010-10-24, 23:23
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Exakt vad har Harry Martinssons "mästerverk" Aniara att göra med huruvida Kleerup är hög eller inte i tv4 Nyhetsmorgon?

Inget, men det märks att folk som diskuterar inslaget inte känner till det. Det är ju uppsättningen av Aniara som är anledningen att Kleerup är i studion, ändå förstår folk int mer än att "han pratade om rymden å var helflummig". Om nån pratar om rymden i det där inslaget beror det på att Aniara utspelar sig i rymden.

Läs på. Lär.
Citera
2010-10-24, 23:24
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltimateHybrid
Flödder är jag övertygad om.
Men kan lika gärna vara typ propavan.

När jag åt det förut kunde jag vara sådär på morgonen efter om jag

1. tagit för mkt
2. sovit för lite

Det var ett liknande fall i Amerikansk TV 2008, Kerry Katona uppträdde sluddrig och flöddrig i nåt morgonprogram, och skyllde det hela på propiomazin (Propavan). Klippt ur wikipedia;

"Drowsiness is a usual side effect, and propiomazine was blamed on Kerry Katona's October 2008 interview on This Morning where she was accused of being under the influence of drink or drugs, as she appeared slurred and drowsy."
Citera
2010-10-24, 23:25
Medlem
Ljudet vid 1:50 är långt ifrån en mök. Han är ju antingen jävligt trött eller så har han petat i sig något lugnande. Det som låter är ju ett "mmm"-ande, han känner att han vill hålla med om något eller försöka vara aktiv i diskussionen. Väldigt lätt att man zone'ar ut i en diskussion och bara "mm"-ar till lite spontant när man är lite flöddrad.
Citera
2010-10-24, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av debe
Jag hoppas du skämtar? Han gör ju precis samma sak vid 1:50. "MMmmm"ar väldigt trött.

Är det en slump att han lyfter på röven varje gång han "mm-ar"?

Jag tycker att den här tråden borde ha en poll med frågan; Fjärtade Herr Kleerup röven av sig eller satt han och höll med talarna med sofistikerat hummande?
Senast redigerad av Tjackaren 2010-10-24 kl. 23:30.
Citera
2010-10-24, 23:29
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Inget, men det märks att folk som diskuterar inslaget inte känner till det. Det är ju uppsättningen av Aniara som är anledningen att Kleerup är i studion, ändå förstår folk int mer än att "han pratade om rymden å var helflummig". Om nån pratar om rymden i det där inslaget beror det på att Aniara utspelar sig i rymden.

Läs på. Lär.

Ja fast fortfarande, det är inte vad Kleerup pratar om som folk reagerar över, utan hur han gör det.

Men grymt att du orkat läsa om Harry Martinsson iallafall!
Citera
2010-10-24, 23:30
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bab0
Ljudet vid 1:50 är långt ifrån en mök. Han är ju antingen jävligt trött eller så har han petat i sig något lugnande. Det som låter är ju ett "mmm"-ande, han känner att han vill hålla med om något eller försöka vara aktiv i diskussionen. Väldigt lätt att man zone'ar ut i en diskussion och bara "mm"-ar till lite spontant när man är lite flöddrad.

Att ni barnungar på flashback bara har erfarenheter av flödder betyder inte att en stjärna som Kleerup, som är mångmiljonär och knarkare inte har tillgång till riktiga droger. Kleerup har råd med RIKTIGA droger, så varför skulle han droga ner sig med benzo?

Sannolikheten är mycket större att det rör sig om tunga opiater, rökheroin, oxycontin. Eller en bakrus efter två nätters kokain och supande. Benzo känns osannolikt.
Citera
2010-10-24, 23:38
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Ja fast fortfarande, det är inte vad Kleerup pratar om som folk reagerar över,

Jo. De jag skrev om gör det.
Citera
2010-10-24, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bab0

Men sluta förneka mökandet, det är så jävla tydligt. Han lyfter på röven för att lätta på trycket så att gasen enklare ska kunna sippra ut. samtidigt som han släpper av sin dunderkrutare så gör han ett harklande ljud för att dölja eventuell fisljud...
Citera
2010-10-24, 23:55
Medlem
ST.Beethovens avatar
Citat:
Att ni barnungar på flashback bara har erfarenheter av flödder betyder inte att en stjärna som Kleerup, som är mångmiljonär och knarkare inte har tillgång till riktiga droger. Kleerup har råd med RIKTIGA droger, så varför skulle han droga ner sig med benzo?

Sannolikheten är mycket större att det rör sig om tunga opiater, rökheroin, oxycontin. Eller en bakrus efter två nätters kokain och supande. Benzo känns osannolikt.

Vem säger att han är mångmiljonär?
Citera
2010-10-24, 23:57
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ST.Beethoven
Vem säger att han är mångmiljonär?

Han är ju det. Han har tjänat mycket pengar på intäkterna från sin musik,speciellt hittarna med Robyn + han lär fått ytterst bra betalt för arbetet med uppsättningen av Aniara också.

Det är klart , jag menar inte att han är världens rikaste snubbe eller så, men han har mycket pengar att röra sig medoch han kan uppenbarligen skärpa till sig emellanåt vilket man inte tror när man ser honom.
Senast redigerad av swimp78 2010-10-25 kl. 00:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in