Sluta formatera så fort ni stöter på ett problem. Hur ska ni (och jag) lära oss?
Har haft en AMD cpu, har svagt minne av drivrutiner till processorn, men inte i 15GB storleken. Prova o gör som jag sa, avinstallera o se vad som händer.
Sluta formatera så fort ni stöter på ett problem. Hur ska ni (och jag) lära oss?
Har haft en AMD cpu, har svagt minne av drivrutiner till processorn, men inte i 15GB storleken. Prova o gör som jag sa, avinstallera o se vad som händer.
Så jag ska offra min kära dator för att ni ska lära er? Ja, okej. Får väl göra detta då. :P Men har inget spel på datorn. Något annat man kan prova och se om de är fel på processorn?
Nanaru:
Han lär sig också något när ha installerar om datorn och kan passa på att göra andra saker samtidigt. Tex ta bort och skapa nya partitioner som snabb formateras. Vara försiktig med vad han installerar och läsa när den frågar om du vill ha extra skräp med program, drivrutiner, codec mm.
Bexxilicious:
Innan du rotar vidare gör du dig beredd på att rensa installera om allt. Flytta på sånt du vill ha kvar. Ladda ned drivrutiner, program, codec som ska in efteråt mm.
Sen kan du leta under C: efter stora kvarglömda mappar.
Testa programmet Ccleaner.
Om utrymme är viktigast stänger du av system återställningen. Vissa har fått tillbaka nästa 100GB Hur varierar mellan olika Windows versioner. Nya skapas varje dag datorn är på även om man inte installerat eller uppdaterat något.
Man kan också höger klicka på en hårddisk / egenskaper och köra diskrensning och välja att samtidigt att bort alla punkter. Sist sparade punkten är alltid kvar om man inte stänger av systemåterställningen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!