Citat:
Ursprungligen postat av
Stillking
Jag håller med om att NF:s iakttagelser kan ifrågasättas och att 299792458 teori om mordet är mycket intressant!
299792458 anser jag är den första som faktiskt teoretiskt placerar NF till mordplatsen och motiv till dådet verkar också finnas. Önskar dock att 299792458 kunde konkritisera motivet nu när hen avslöjat motivbilden till hälften.
Enligt mig är mördaren totalt okänd.
Ska vi tro alla skribenter på detta forum så stod mördarna i kö från Grand till Dekorima. Från AA via Svarten till EDK. För att inte tala om CP.
All sans och förnuft har sedan länge försvunnit i tråden.
Om man nu tror på en specifik person så borde man väl kunna presentera någon form av fakta som kan kopplas ihop med mordplatsen. Och inte massa nonsens. Eller i vissa fall rent önsketänkande.
Med stor sannolikhet hör mördaren ihop med WT-bärarna. På ena eller andra sättet. Utan att de identifieras kan inte mordet lösas.
Om man tror att männen med kommunikationsutrustning kan identifieras via vittnen på/runt mordplatsen är man ute och cyklar.
De enda som man idag
vet befann sig på Tunnelgatan/Sveavägen var en narkotikaspaning. Det tog 30 år innan Dag erkände fakta. Fakta som TN idag har bekräftat. Med tillägget att någon/några smet från sitt uppdrag i förtid. Alla andra presumtiva bärare är rena spekulationer. Mer eller mindre välgrundade.