Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Jag hatar inte kommunister och har aldrig gjort. Jag har aldrig haft någon kontakt med EAP eller VG.
Det är bara att läsa i tråden. Dina hetska utfall mot kommunismen finns där liksom dina EAP-lika resonemang kring kapitalets ondskefulla intriger. Inget av detta stämmer med ditt halvhjärtade engagemang i FNL som varken du kan definiera eller de som jag känner i dessa kretsar kan bekräfta. Sanningen är att de visste att du var knepig redan då och väckte misstankar om infiltraion, där du bland annat påstår att vietnamdesertörerna i själva verket var utsända av CIA för att spionera på er.
Däremot är det exakt sådant som EAP drev där floskler om kapitalet blandades med fanatiskt Palmehat och en verksamhet av märklig underrättelseinhämtning och kartläggning av personer mycket nära ditt modus operandi.
Tillfällighet? Nä du min käre Pappenheim. Alla som attraherades av sådant förvirrat och hatiskt tänkande kände varandra och det var så du fick tillgång till dessa palmehatarkretsar som inspirerade dina teorier rakt ut i luften utan några som helst utgångspunkter i faktiska omständigheter och som du nu bedräglgt om och om igen föröker låtsas som att de kommit ur kompetenta anlayser av både det ena och det andra. Verkliga vänsterjournalister och frågvisa kastade de sten på minst!
Det är alltså helt klarlagt att du fått dina idéer om ockulta konspirationer från kända palmehatare som du i egen regi intervjuade och fick information från som satte dig på dina hejdlösa spår som du formulerade innan du ens var intresserad av vittnesmål eller sakförhållanden. Detta har jag länkat och bevisat flera gånger om! DET ÄR FAKTA!
DET ÄR OCKSÅ FAKTA att du varit aktiv bara då VG var misstänkt och via pseudonymer, anonyma brev etc kämpade för att kasta misstankar åt andra håll men upphörde så snart CP var på tapeten. Då hördes inte en viskning från din sida i mer än 20 år. Sedan återuppstår ditt engagemang när det bränner till med mer troliga och faktagrundade scenarion.
Vi är inte dumma men du är antingen det eller riktigt riktigt sjuk! Din desinformation och dina ständigt upprepade lögner och halvsanningar gör dock att jag förstår att du är nyttig idiot för dina gamla kontakter som är djälvligt oroliga nu av någon anledning.
Det finns ingen som helst vare sig sanning eller konsekvens i det du hävdar och du är det mest korkade trollet sedan Utredaren som du ivrigt hejade på.
Ge dig eller är det så att det är någon annan som lånar Lars Eriks identitet egentligen och att du far under falsk flagg som utredaren gjorde när han fabricerae en identitet?