Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-25, 00:20
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackeeee
Finns ingen uppgift om att OP skjutits genom händerna men man kan anta det eftersom det har farit iväg blod 5 meter bort, låter konstigt då OP hade mycket kläder och framförallt tjocka vinterkläder på sig.

Men hur förklara att han inte föll till marken vid ett ev. skott framifrån?
Citera
2013-02-25, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iesho
IB-pappor och v.Bircham-grannar är väl lite för mycket för dig? Men själv är du ju en Jallai-hjälpare? Det är en dålig vana du har att slå ned på allt som liknar att någon har kontakt med någon som skulle kunna vara intressant.

Du behöver ju inte intressera dig, det är valfritt, men det är lite tråkigt att folk ska bli ifrågasatta för att de skriver om en kontakt.

Att jag har uppgivit att jag har talat med vittnen och med någon högerextremist har du verkligen utnyttjat för att ifrågasätta mig.

Ni som har kontakter: skit i vad han skriver, berätta!

Pluss i kanten. Skit i dynggrepen. Håll dig till pennan !!
Citera
2013-02-25, 00:27
Medlem
Citat:
Blir inte förvånad över nått längre som rör det här ämnet. Fantombilden är väl trots allt lite lik Holmér?
Jag skulle nog hellre satsa en av mina testiklar på vänsterhänta Hans Holmér än på Stig Engström, samma signalement. Hans är en riktigt skum spelare, man kan förstå att han börja jaga Kurder med blåslampa, vilken avledande manöver.
Plus att meningen som han myntade börjar få en förklaring; "Om sanningen om mordet på Olof Palme kommer fram, så kommer den att skaka Sverige i sina grundvalar."
Citera
2013-02-25, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan

Ingen aning faktiskt, han var nog påväg att rasa ihop men GM hann avlossa ett skott till.
Citera
2013-02-25, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ingen aning faktiskt, han var nog påväg att rasa ihop men GM hann avlossa ett skott till.
Precis, LP kanske fortfarande höll i honom eller så gjorde GM det?
Citera
2013-02-25, 00:34
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baudolino
Jo,vi har förstått att du tror det. Men frågan är varför du tror att just EU-frågan är orsak till MOP.
Att bara säga det gång efter gång är ju inget argument om det inte finns nåt som tyder på att det är så.
Det är ju en lång rad frågor som fick ny riktning efter MOP, löntagarfonderna T.ex. Skattesystemet, fri media, avregleringen av kreditsektorn.........
Du bara tar en av dessa förändringar och tror på den och upprepar ett oändligt antal gånger utan att motivera på nåt sätt. Om man T.ex. Istället tror på Natospåret så kan man ju stödja sig på massor av information (eller desinformation) men du har ju inget argument, du bara tror.
Och det har vi förstått nu....

Om du läser mina inlägg från början (28/2-2012) så har jag behandlat alla frågeställningar, fetat, som du tar upp. Förstår du inte den ekonomiska betydelsen av svenskt EU-medlemskap för landets ekonomiska elit är du naturligtvis bara att beklaga, då är du totalt okunnig inom området ekonomi, såväl national- som företagsekonomi. Anser du fortfarande inte att jag förklarat det ek/pol motivet tillräckligt är du inte läskunnig heller - eller underbegåvad i något annat avseende. Landsförrädar/Nato-spåret var inte motivet att mörda Olof Palme.
Senast redigerad av MBoudine 2013-02-25 kl. 00:48.
Citera
2013-02-25, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baderum
Precis, LP kanske fortfarande höll i honom eller så gjorde GM det?

Tror faktiskt på att han stödje sig mot LP.
Citera
2013-02-25, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sovvandring
Jag skulle nog hellre satsa en av mina testiklar på vänsterhänta Hans Holmér än på Stig Engström, samma signalement. Hans är en riktigt skum spelare, man kan förstå att han börja jaga Kurder med blåslampa, vilken avledande manöver.
Plus att meningen som han myntade börjar få en förklaring; "Om sanningen om mordet på Olof Palme kommer fram, så kommer den att skaka Sverige i sina grundvalar."

Ja frågan är ju varför han skulle vilja skjuta Palme ioförsig, det som slog mig nu var dock hur otroligt lik fantombilden Holmér är, är det bara jag som tycker det?
Citera
2013-02-25, 00:47
Bannlyst
Citat:
Ja frågan är ju varför han skulle vilja skjuta Palme ioförsig, det som slog mig nu var dock hur otroligt lik fantombilden Holmér är, är det bara jag som tycker det?
Han var ju i närheten och inte på ett hotell som han har sagt, Kan vara han men risken att få fram sanningen är väldigt liten
Citera
2013-02-25, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan

Första skottet träffade snett framifrån . In i bröstet,ut strax bakom höger armhåla (tror jag) för att sedan träffa grenen (utan att kulan behöver tumla).

Lungan perforerades ,dödande skott,men ej direkt dödande utan man kan stå upp en stund.

Syreupptagningen tar slut helt enkelt. Man drunknar i sitt eget blod. Därav "dödande" men ej direkt som andraskottet var.
Senast redigerad av Bonavera 2013-02-25 kl. 01:01.
Citera
2013-02-25, 00:53
Medlem
Citat:

Jag tror du är ensam om att tycka det, inget ont menat.
Det vore ju inte lite mage att skjuta OP för att sedan vara chef för utredningen? Ockhams rakkniv på det.

Nää grabbar och gummor angående på vilket sätt OP skjuts, så sa någon det nyss. Varför spekulera i hur Palme skjuts? Han skjuts, punkt.
Ledsen om jag förstörde festen!

Jag tror i min naiva blindo att GW vet saker som vi utomstående aldrig lär veta, såvida sekretessen tas bort (jag antar att det är syftet med att Palmeutredningen inte offentliggjordes 2011). GW pekar på SÄPO-folk eller militär. Jag fållar mig snällt in i att tro på GW. GW har sagt att politiska mord brukar begås av inhemska krafter. Det har inte gått att undersöka SÄPO enligt Ölvebro.

Alltså SÄPO, en verksamhet som kan kopplas till MOP har inte kunnat kontrolleras av juridiska skäl.

När ni är inne på V. Birchan: finns det skäl att misstro honom, eller är han en mytoman? Om möjligt sitter han på vital information, ni som sett hans intervjuer. Charles Morgan, beställningsmord från väst, beskyller SKRÄPO, motiv att Palme skulle ta en post i FN som skulle förhindra USAs utrikespolitik. Misstror den stora skaran honom eller varför är inte hans uppgifter generande till ett hett spår?
Citera
2013-02-25, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiskarwilly
Jag tror du är ensam om att tycka det, inget ont menat.
Det vore ju inte lite mage att skjuta OP för att sedan vara chef för utredningen? Ockhams rakkniv på det.

Nää grabbar och gummor angående på vilket sätt OP skjuts, så sa någon det nyss. Varför spekulera i hur Palme skjuts? Han skjuts, punkt.
Ledsen om jag förstörde festen!

Jag tror i min naiva blindo att GW vet saker som vi utomstående aldrig lär veta, såvida sekretessen tas bort (jag antar att det är syftet med att Palmeutredningen inte offentliggjordes 2011). GW pekar på SÄPO-folk eller militär. Jag fållar mig snällt in i att tro på GW. GW har sagt att politiska mord brukar begås av inhemska krafter. Det har inte gått att undersöka SÄPO enligt Ölvebro.

Alltså SÄPO, en verksamhet som kan kopplas till MOP har inte kunnat kontrolleras av juridiska skäl.

När ni är inne på V. Birchan: finns det skäl att misstro honom, eller är han en mytoman? Om möjligt sitter han på vital information, ni som sett hans intervjuer. Charles Morgan, beställningsmord från väst, beskyller SKRÄPO, motiv att Palme skulle ta en post i FN som skulle förhindra USAs utrikespolitik. Misstror den stora skaran honom eller varför är inte hans uppgifter generande till ett hett spår?

Vart vill du komma nu "Grand" ? Har du tänkt om ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in