Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Min intelligens är förstås mycket begränsad, men så dum är jag inte att jag hävdar något skeende på platsen för mordet med bestämdhet. Det som jag med bestämdhet hävdar att det
inte är något som är helt klarlagt.
- Det KAN ha varit CP som LP såg
- Det KAN ha funnits någon som sköt från något större avstånd
- De upphittade kulorna KAN ha varit utplacerade efteråt
- LPs vittnesmål KAN vara möjligt att tolka på ett konstruktivt sätt
- Polisen KAN ha varit snabbt på plats
- LJs vittnesmål KAN vara helt relevant
- Det KAN vara så att SE inte var Stay-Behind eller EAP:are
- Det KAN vara så att alla vittnenas uppgifter kan sammanställas till ett enhetligt scenario
- Det KAN ha använts vapen med ljuddämpare
Etcetera. Det är inte de som har ett
öppet sinne som borde misstänkas utan de som försöker begränsa de möjliga alternativen.
Nej det kan det ej var LP såg ej gärningsmannen utan blandar ihop intryck.!
Nej skottet var näst intill påsittande inga som helst tveksamheter.
Nej de hittade kulorna kan omöjligt ha placerats ut och en någorlunda normalbegåvad person inser att det enbart skulle kunna vara något som utsätter en för ökad upptäcktsrisk.
Nej man kan aldrig tolka vittnesmål "konstruktivt" det är för idioter och rättshaverister.
Det kan inte vara så att Engström ej tillhörde Palmehatarkretsar. Vad är det som är så känsligt med just dessa kretsar för just dig? Personligt och känslomässigt engagemang?
Nej det fanns knappast någon ljuddämpare. Inser du hur åbäkigt vapnet ens är utan ljuddämpare.
>Nej du skiter i fakta och seriositet för du vill bara förstöra och förvirra med faktafel och svammel.
Ni är så fruktansvärt förutsägbara i den här vilseledningskonspirationen. För er centrala begrepp åter kommer ständigt och avslöjar vilka som jobbar på samma sida. Det fetade är en tydlig sådan "tell". Måste du använda ett avslöjat och avstängt trolls mantra och därmed avslöja vem du verkligen samverkar med?
Era spretiga spår och påståenden leder bort i alla riktningar utom dem som framkomna fakta pekar på... bort från det som är känsligt. Allt är möjligt utom just det som företer mest substans. Det är inte svårt att se det personliga känslomässiga engagemanget med omöjligt att se en seriös önskan att gå till botten med verkliga spår.