Citat:
Ursprungligen postat av Flaxx08
Boboslacke....Jag hittade nyss en uppgift på nätet som sade att Donald Forsberg hade varit anställd vid IB fram till 1973, så det känns som om allt tal om både Forsberg och Ekberg i samband med IB är ganska så inaktuellt? Eller menar du att de här två personerna gick vidare till någon annan hemlig organisation som vi vanliga dödliga ännu inte känner till? Eller menar du att de här båda "agenterna" eller vad de nu kallades oförtrutet jobbade kvar i de nya bokstavskombinationerna som följde efter IB dvs GBU/SSI/KSI? Eller vad menar du egentligen?
Ska vi skissa på psykologiska profiler över varandra i detta forum, så uppfattar jag nog ändå dig som betydligt mer kolerisk och personligt engagerad i både palmemordet och dinosaurie-IB än vad jag är.

Ja Donald gick vidare till efterföljare till IB.JA du har rätt angående att Donald infiltrerade KPML,SKP som hade kontakter me PLO som sökte stöd var än de kunde få den .PLO fick stöd från Sovjet bl.a.
Deolka K- rörelserna tog också hand om avhoppande piloter från USA, som fanns stationerade i Västtyskland,dessa avhopp infiltrerades också av CIA-agenter,med sleeping agenter.Var det några som blev bofasta i Sverige???
Det intressanta är att DF var på plats runt Sveavägen,som vår Utredare har hänvisat till i tråden ,via DF inlägg i "Hela Gotland" där DF har skrvit just detta,en historia som finns diskuterad tidigare i tråden.
Storyn enligt DF är att hans grupp fanns i stockholm och övervakade två mördarproffs från öststaterna,som skulle ta livet av någon,det misslyckades enligt Donald,så de följde dessa söderut och i skåne ,tror det var i Helsingborg så tog de livet av några andra och sen följde Donald dem ut ur landet!upps..jag har försökt att kolla dessa uppgifter men inte funnit något mord.det är i alla händelser en märklig historia att vi har en säkerhetstjänst som underlåter ett mord utan att ta fast mördarna.
Här ska vi heller inte glömma de WT tester som hade skett i nån sybehörsbutik samma vecka.
Sedan var det en ,tror det var hotellbuggning där ryssarna på nåt sätt var informerade om att nåt var pågång angående MOP.
Jag har beskrivit en knorr på detta märkliga scenario.
Vår utredare tog en paus i skrivandet efter ,tror det var Aceh som slängde ur sig, att GM kunde finnas i tråden,Aceh skrev DU, om Utredaren,som därefter tog en paus i skrivandet.
Så det är märkliga svängar i denna tråd, angående utredaren som beskriver ett väldigt utförligt eget scenario ,utredaren hade enorm kapacitet till olika hänvisningar,hade jobbat som revisor i ett svenskt bevakningsföretag enligt honom själv och ja hållit i revolvern etc....och händelserna i växjö..och utredaren som outar sig själv om adress,mordbrand och att han fortsättningsvis skulle ha sin adress i alla inlägg ,skriver inte längre i tråden
Ibland tyckte jag nästan att utredaren var flera personer bakom nicket.Min infallsvinkel som står högst på listan är att någon av bokstavskexen vet mer om MOP än de vill ge det offentliga Sverige.