Citat:
Ursprungligen postat av
HAARP
Tackar!
Dessa som jag hittade från min första lista.
nr 3 och 27 lever antagligen fortfarande
nr 5,6,12,33 avlidna
foto nr 33
Jag kunde ha bett dig att skicka PM med fullständiga namn för att slippa söka på flera olika alternativ när det inte gick att sluta sig till namnet men nu bestämde jag mig för att göra det svårt för mig.
Skickar listan på samtliga namn jag sökt på via PM så får du meddela om jag missat något, samt för de som är i livet födelsedatum och nuvarande bostadsort.
Det är inte många och inkluderar alltså inte de med finska namn som jag kollade tidigare.
Eftersom din lista finns i tråden kan jag ju liksom du hänvisa till nummer.
Nr 3 är ju som vi konstaterat troligen i livet.
Även nr 27 som du nämner, han har ju ett så pass ovanligt namn och har tydligen återvänt till Småland.
Nr 28 finns troligen i Stockholm, du får se om födelsedatum stämmer.
Den sista på din lista har ju ett vanligt namn så där har jag hittat sex stycken kanske något födelsedatum stämmer.
Det var väl det hela.
Mer info kommer via PM som sagt.
Nu har jag bara sökt på Ratsit och på de exakta namnen. Det är förstås möjligt att någon har tagit bort eller lagt till namn. Utvandrad vet jag kan synas på Ratsit men vet inte om det alltid gör det.
Men då är det ju en helt annan sökning. Gissar att det enklaste i så fall är att kolla med Skatteverket men det kanske finns andra möjligheter.