Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-10-19, 21:11
Medlem
Sn0ws avatar
Satt för ett tag sen och kollade på klipp via nätet, skärmen slocknar och datorn startar om. Ignorerade det och skakade på huvudet och satte igång samma klipp, skiten slocknar och vägrar starta. Kasta in laptopen i skamvrån och tog en annan. Plockade fram helvetet, formaterade den och den verkade funka klockrent TILLS jag installerade grafikdrivrutinerna. Datorn startar om och vägrar starta windows utan kommer bara så att jag kan återställa datorn. Provade blåsa rent den, använda recoveryskivorna men icke...Kan de vara så jävligt att grafikkortet är paj? Gjorde ett fint kollage åt den som är intresserad av att kolla ^^

http://i54.tinypic.com/2gt8a5d.png
Citera
2010-10-19, 21:44
Moderator
Protons avatar
Blir din skärm "randig" på det där sättet verkligen? Ser ju inte klokt ut. Det som iofs är mer intressant var om den var så randig innan du stoppade i drivisarna för grafikkortet eller om den blev randig efter det att du stoppade i drivisarna?
Citera
2010-10-19, 22:18
Medlem
Sn0ws avatar
Den var så innan..kan inte installera riktiga drivrutinerna utan måste återställa till före jag installerade dom :/ Ränderna dyker bara upp om jag har en upplösning större än 800*600
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in