2011-11-09, 16:07
Medlem
ruger77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saywoah
Annars var något av det bästa när några killar hade fixat en ler-halkbana på lördagskvällen och vi stod på sidorna och garvade åt folk som ramlade handlöst ner i gyttjan

Haha, var påväg bort från Infected Mushroom när jag stötte på er halkbana. Onykter som jag var gled jag runt där ett bra tag utan att riktigt fatta vad som hände. Gjorde några, vad jag upplevde som, otroligt snygga akrobatiska moves medan jag kämpade för att hålla mig stående och lyckades! Kände mig riktigt kunglig när jag hörde applåderna, brukar typiskt vara en sån grej ingen ser en göra. Var bara att slå upp armarna i skyn i det läget och traska vidare.
Senast redigerad av ruger77 2011-11-09 kl. 16:10.
Citera
2011-12-13, 21:35
Medlem
MrMonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thespian
horcamp<3
horcamp var sjukt lerigt
Citera
2011-12-13, 21:48
Medlem
MrMonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattleSmurf
Håller med! Hatar idioter som ska in i mitten och vara coola innan moshpiten startar, jävla mongon. Och moshpittarna på SMK var ju pinsamma, det är fan ingen moshpitmusik! Okej till typ Skrillex och viss dubstep, men SMK? Nej.
Dock tyckte jag inte det var så många som slogs, det finns ju alltid idioter liksom men de flesta verkade fatta att man inte moshar för att skada folk. Sen flyger det ju armar lite här och var för att man dansar och så, men det hör ju till. Fick själv en armbåge i ansiktet men inget näsblod som tur var.

Det var någon jävla idiot på SMK som hade något slags slagträ, litet brännbollsracket. Fick 3 smällar, sen var jag tvungen att kuta iväg. varför? idiot
Citera
2012-01-02, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legalisering
Händer rätt ofta på festivaler..

Ja de gör väl de. Min vän och jag skapade ett starkt vänskapsband genom att bajsa på samma bajskorv.. kändes fint.
Citera
2012-01-30, 00:00
Medlem
Legaliserings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tunnsomluft
jag och flera i mitt camp bajsade på oss mer än en gång.

Trål!
Citera
2012-01-30, 00:01
Medlem
Legaliserings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av messias4thewin
Ja de gör väl de. Min vän och jag skapade ett starkt vänskapsband genom att bajsa på samma bajskorv.. kändes fint.

Jo jag kan förstå det, allt är tillåtet på festival! ;D
Citera
2012-05-10, 15:19
Medlem
Nateriouss avatar
Ingen som kommer ihåg silvertejpmask snubbarna? Många bilder togs, vill se dem!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in