Finns dock hopp för er som ännu inte fått tag i eran biljett!
Citat:
Biljetterna tog slut rekordtidigt i år! För er som inte hann köpa en biljett, glöm inte att det kan finnas bokade biljetter som inte betalas och hittar tillbaka in i systemet igen. Håll därför ögonen öppna och titta in då och då!
Självklart undersöker vi möjligheten att släppa ett litet antal biljetter till.
nu finns det fler biljetter och dem skrev såhär på sin facebook sida: Emmabodafestivalen
Vi har nu släppt fler biljetter och vi kommer att släppa på lite i taget för att motverka svartabörshandel på biljetterna.
Senast redigerad av kittypunch 2011-07-19 kl. 15:37.
Om man klickar på "boka biljett" så finns det fortfarande möjlighet att köpa. Men knappast länge till :-)
Gud vad jag längtar! Snackade om Skrillex med en trevlig finska hela helgen (han ska tydligen till Helsingfors på lördagen) och gud vad taggad jag är nu!
Och Infected Mushroom kan ju bara inte göra en besviken. De är inkapabla till dåliga spelningar.
Bara en vecka kvar och man kan inte vara mer taggad!
Idag hittade jag en radiokanal som spelar dubstep, ultimata tagg kanalen! Synd att den inte går att spela på själva festivalen bara!
Skrillex, Rusko, Feed me och Infected är väl de jag ser mest fram emot!
Gällande FB-träffen med den vita armbindeln,
om det inte redan är sagt så bör det vara hemligt också.
Om någon "ickeflashbackare" frågar vad det är för armbindel så säger man att "jag får inte säga det"
Mycket roligt.
Jag kommer troligtvis inte att enbart hänga med vänner och bekanta, utan kommer försöka utforska på egen hand och försöka träffa på roligt folk. Finns det några fler sköna typer med lite avslappnad hippie-mentalitet så ses vi på flashbacksträffen.