2004-06-19, 21:54
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBabyJesus
Stefan Allbäck? Spännande drag av våra förbundskaptener att spela med ett sånt oprövat kort som Stefan Allbäck.

Nä skojade bara, i övrigt håller jag med till 100%
Hehe, du behöver inte be om ursäkt. Jag blir *rigid* när namnet Allbäck dyker upp. Marcus Allbäck skall det givetvis vara.

TopDawg, min specielle 'football mentor', kanske kommer in med ett klokt inlägg, inte mig emot.

Hursomhelst, min aversion mot Marcus Allbäck kvarstår, på vilka grunder det än må vila...

=====================================
Egen framgång är guld värd, andras motgång heller icke att förakta
*Håll dig till ämnet*Mandom mod och morske män*AllSkräck*
-->>http://stormakt.cjb.net/<<--
Citera
2004-06-19, 22:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M2k
Hehe, du behöver inte be om ursäkt. Jag blir *rigid* när namnet Allbäck dyker upp. Marcus Allbäck skall det givetvis vara.

TopDawg, min specielle 'football mentor', kanske kommer in med ett klokt inlägg, inte mig emot.

Hursomhelst, min aversion mot Marcus Allbäck kvarstår, på vilka grunder det än må vila...

Egen framgång är guld värd, andras motgång heller icke att förakta
*Håll dig till ämnet*Mandom mod och morske män*AllSkräck*
-->>http://stormakt.cjb.net/<<--

Självklart delar jag din aversion mot Allbäck. Speciellt Marcus som är en ganska oduglig forward som saknar killerinstinkt i straffområdet. Det låter konstigt jag vet det men kolla hans record i Villa, inget tvivel om varför han sitter på bänken.

Stefan är inte det hans far tillika sportchef i sällskapet?
Citera
2004-06-19, 23:11
Medlem
Alladins avatar
haha, det var dagens dummaste tanke. Att sverige och Danmark skulle göra upp om ett 2-2 resultat...
Fotbollsmässigt är det bäst om Sverige och Italien tar sig vidare men det är klart att man kan hoppas på Sverige- Danmark...

Uppgjord match...bah!
Citera
2004-06-19, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guitarkalle
Sverige måste ju vinna, värsta derbyt!
Njae, Sverige måste inte vinna mot Danmark för att vinna gruppen. Vi gjorde mål mot Italien, det gjorde inte dom.
Citera
2004-06-20, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaderKung
Njae, Sverige måste inte vinna mot Danmark för att vinna gruppen. Vi gjorde mål mot Italien, det gjorde inte dom.

Menade inte "vinna eller försvinna", men det är ju kul att spöa danskarna!
Prestige!
Citera
2004-06-20, 16:01
Medlem
unikums avatar
Fan vad übergütt om det skulle bli 2-2 !
Citera
2004-06-20, 20:02
Medlem
tycker italienarna är ytterst pinsamma som börjar ropa konspiration och uppgjord match i det här läget. det säger nog mer om hur de själva skulle agera i samma situation.
Citera
2004-06-20, 20:27
Bannlyst
Även om Sverige "bara" behöver spela oavgjort, så hade det känts jävligt bra om de vann !!

Och Italienarna är ju bara skraja, de "måste" nästan snacka skit om denna matchen för att de inte ska se dåliga ut..... De försöker vända det mot Sverige och Danmark, så att matchen blir uppgjord även om den inte är det. Tråkigt. Och Italien ser ju dumma ut, dåliga förlorare
Citera
2004-06-20, 21:10
Medlem
sursomfans avatar
Det lär inte bli 2-2. Ebbe Sand anser att de vinner:

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=253418
Citera
2004-06-20, 21:13
Medlem
Carcasss avatar
"Svensker skændede Den Lille Havfrue"

Klart det kommer att bli en fet kamp..
Citera
2004-06-21, 13:19
Medlem
Förstår inte vafan italenarna gnälelr om. Så fort man själv misslyckas då börjar dom gasta om konspirationer hit och dit. Men hur kända är nordbor för att vara oärliga jämfört med italenarna själva.

Men som sagt 2 -2 vore ju underbart
Citera
2004-06-21, 18:39
Medlem
sursomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppimpen
Förstår inte vafan italenarna gnälelr om. Så fort man själv misslyckas då börjar dom gasta om konspirationer hit och dit. Men hur kända är nordbor för att vara oärliga jämfört med italenarna själva.

Men som sagt 2 -2 vore ju underbart

Den danske förbundskaptenen sade något i stil med att det inte blir någon italiensk match mellan Sverige och Danmark. Det betyder att det inte fuskas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in