Citat:
Ursprungligen postat av hejsantest
Ärligt talat, går han på något? Hans blick är så frånvarande, han pratar ju även väldigt långsamt. Men det gör han ju alltid, han vill ju låta tydlig...
Han verkar tyvärr bara vara rysligt ointelligent, på gränsen till utvecklingsstörd skulle jag vilja säga. Den slutsatsen skulle jag dra även om han stod och pratade om evolutionsbiologi och proklamerade ateism, beteendet är genomgående trögtänkt och långsamt och det syns ju i varje video att det glappar och slirar ganska bra hela tiden, för att inte nämna hur han skriver.
Han gick ju direkt ut med blogglänk i Aftonbladet häromdagen när Steve Jobs dog också, med ett inlägg som påpekade hur sorgligt det var om han inte hade Jesus och därmed var på väg åt helvete, och nån rad i stil med att "hur mycket hjälper pengarna och hans zenbuddhistiska tro honom nu när han är död?"
Jag skrev ett fint och försiktigt formulerat kommentarsinlägg om att det kanske inte var så finkänsligt att direkt på någons dödsdag springa ut och kritisera hur personen levde i nästan hånande ordalag bara för att dra trafik till sin blogg, men det raderades ju ganska omedelbart med en referens till
http://www.apg29.se/index.php?tags=Kommentarsregler enligt vilken mitt inlägg faktiskt inte bröt mot någon enda av hans "regler".
Det stod även en hel del andra kommentarer innan jag skrev min som också var mycket rumsrent formulerade utan påhopp men som på olika sätt inte riktigt höll med Christer, och även dessa är raderade nu. Som sagt, diktator Åberg ska man endast hålla med och stryka medhårs annars får man inte vara med och leka. Gillar för övrigt bildvalen och texterna på regelsidan ovan, snacka om att gå igång på sin egen "makt" där