Flashback bygger pepparkakshus!
2010-10-15, 22:26
Medlem
Hej!

Sitter på en burk med Windows 7 och allt har varit frid och fröjd, tills idag.

Mitt problem är när jag startar ett spel (wc3/mafia/cs etc..) tabbar jag ur spelet efter 1 sekund, så jag lär tabba upp det igen, men samma problem inträffar hela tiden.

Provade att återställa till en tidpunkt då detta inte inträffade, utan resultat.

Nu undrar jag om det finns någon lösning, någon som har haft samma problem, formatera är sista utvägen...
Citera
2010-10-15, 22:29
Medlem
sirnickys avatar
Menar du att det tabbar ner hållet och hållet ( till explorer ) eller att den visar alla program som körs som små flikar?
Citera
2010-10-15, 22:53
Medlem
Det tabbar alltså ur programmet, till windows, skrivbordet. Programmet körs fortfarande(nertabbat).
Citera
2010-10-15, 22:57
Medlem
Geschlechtsorgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerra
Det tabbar alltså ur programmet, till windows, skrivbordet. Programmet körs fortfarande(nertabbat).
Det var ju mäkta skumt. Kör en minipc på 7 premium, och lyckas köra både GTA och CS utan problem trots en klen processor på 1.3 Ghz
Citera
2010-10-16, 00:31
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerra
Förmodligen har du ett program eller tjänst som körs i bakgrunden som stjäler fokus. Kolla aktivitetshanteraren efter processer du inte behöver ha igång och se vad som händer om du avslutar dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in