2010-10-13, 20:09
Medlem
qu4dros avatar
https://www.flashback.org/online.php
Har det alltid varit så att bara ca 1/5 som besöker fb är medlemmar här ?
Senast redigerad av qu4dro 2010-10-13 kl. 20:19.
Citera
2010-10-14, 00:26
Medlem
behemots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qu4dro
https://www.flashback.org/online.php
Har det alltid varit så att bara ca 1/5 som besöker fb är medlemmar här ?

Att man är gäst behöver ju inte betyda att man inte är medlem, bara att man inte är inloggad.
Citera
2010-10-14, 01:03
Medlem
Utopia.s avatar
Fan, blir riktigt förbannad på att folk ger flashback skulden! Det var en hel del som satt och försökte uppehålla honom och få honom att inte göra det, få igång en diskussion etc. När han sedan hängde sig så strömmade det in telefonsamtal från hela jävla landet till polisen. De som hade expertis fixade fram en ungefärlig adress utifrån ftpadressen och polisen anlände hyfsat fort, dock försent.

Jävla fittor.
Citera
2010-10-14, 08:23
Medlem
[Strange Days]s avatar
Det största problemet som jag kan se för tillfället är att det är rena julafton för trollen.

Tror aldrig kvalitén på inläggen har varit så jävla låga som just för tillfället - inte ens i somras när snorungarna hade sommarlov.

Dock så är jag övertygad om att detta bara är temporärt tills dess att den värsta uppståndelsen kring händelsen har lagt sig.
Eller rättare sagt; det är det man hoppas på.
Citera
2010-10-14, 09:10
Medlem
€rics avatar
Tänk positivt, undra hur många som sms aktiverade? ^^

Men, som sagt det är ju lite jobbigt.
Citera
2010-10-14, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soulreaper
Jag tror att det kommer att gå över om en vecka eller två visst vi kommer väl få några som stannar men de flesta kommer bli avskräckta av oss hardcore nazi dödsknarkar pedofiler...

Det här!

Dom kommer inte bli långvariga och snart är vi samma gamla gäng kvar här.
Citera
2010-10-14, 12:28
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Jag hoppas verkligen att det går över, det känns som att forumet är helt blottat just nu och alla anonymitet är som bortblåst. Kreti och pleti glider runt här inne och det är moralpoliser överallt. Media har ett gigantiskt förstoringsglas över hela stället och alla trådar (Inte bara de som har ett göra med självmordet) har fått några hundra extra besökare.

Det känns som att någon har brutit sig in i mitt sovrum och vanhelgat min hemfrid.

Edit: Om det här är slutet mina vänner, då vill jag att ni ska veta att det har varit en ära!

Vad innebär det att forumet "är helt blottat"?

Vems anonymitet är som bortblåst?

Kreti och pleti har alltid glidit runt här inne.

Moralpoliser har alltid funnits på FB.

Media har alltid granskat FB.

Att alla trådar har fått "några 100 extra besökare" måste i slutändan vara positivt.

Om det känns som om någon brutit sig in i ditt sovrum så skaffa bättre lås eller byt sovrum.
Citera
2010-10-14, 17:30
Medlem
Antingen är det en massa moralkärringar som dyker upp och driver upp antalet en hel del, eller så är det små Fragbitepojkar som reggar sig 2010 och skriver helt meningslösa inlägg. Jag är delvis glad över att medlemsantalet har gått upp men samtidigt innebär det ett dalande för kvalitén på forumen som återfinns på vissa gudsförgätna platser.

Dessutom ökar antalet minderåriga i omfång för varje dag som går. Glädjande är dock att forumet blir större och större, men kvalitén blir lidande en hel del.

Tror att det lägger sig om någon vecka eller så, då mediehysterin är som bortblåst och Flashback återgår till det vanliga. Dock kommer nog fler trådar att skapas angående självmord och fler troll dyker upp.
Citera
2010-11-15, 21:25
Medlem
heiss avatar
Bumpar tråden. Nu är det mer än 1 månad efter händelsen och vi har ca 33-36k online vid kvällskvisten. Innan lade jag märke till att vi hade ca 20-23k. Har ni märkt av någon förändring? För/nackdelar?
Citera
2010-11-15, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Bumpar tråden. Nu är det mer än 1 månad efter händelsen och vi har ca 33-36k online vid kvällskvisten. Innan lade jag märke till att vi hade ca 20-23k. Har ni märkt av någon förändring? För/nackdelar?

Fler skräptrådar, fler skräpinlägg och fler reggade 2010 som inte tillför något överhuvudtaget.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in