2010-10-13, 21:58
Bannlyst
Det fanns en tid då jag stod på telefonlistan som någon slags 'tyckare' som ett par produktionsbolag ringde till när man behövde folk i främre raden eller på scen i diverse debattprogram. Jag tackade ja en gång, då satt jag på scen tillsammans med ett par andra lite mer kända personer och tyckte till om trams. Därefter tackade jag nej i fortsättningen. Jag minns mycket väl att jag satt o tänkte vilken trist tillvaro som gert fylking och dom andra som var med (minns faktiskt inte vilka dom andra var som var veckans flavör då) har som tjänar ihop till sin hyra genom att tacka ja till att sitta o försöka komma på nånting som ska likna en åsikt i något ämne dom skiter i månad efter månad, år efter år.
Citera
2010-10-13, 21:59
Medlem
Tramstråd
Citera
2010-10-13, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jankovic
Darin (inte så mkt att skryta om)
Magnus Krepper
Carl Jan Granqvist
Annika Lans

+ diverse andra småkändisar.

Annika Lantz? Är det nåt att skryta om?????

I så fall vill jag bara SPY åt en flamzig fjortis som fyllt 40!? Annika Flamz är den vidrigaste fittan i radio genom tiderna, eller hur?
Citera
2010-10-13, 22:05
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Jäpp. Ibland blir det väldigt pinsamt här på Skvaller, som om medlemmarna vore ett gäng bönder som aldrig varit utanför sina respektive län och uppfattar "kändisar" som något oerhört avlägset som egentligen nästan inte finns annat än på TV. Saknaden efter Davidoff och liknande skribenter är stor.

För att svara på frågan; ja, jag har umgåtts med ett antal s k "kändisar", och det har i stort sett alla människor jag känner. Det är i princip omöjligt att undvika om man bor i Stockholms innerstad och har ett aktivt socialt liv. Skillnaden mellan en s k "kändis" och en vanlig icke-känd person är ungefär noll.

Väl rutet!
Citera
2010-10-13, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Väl rutet!
kränkt?
Citera
2010-10-14, 00:13
Medlem
Strike-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunderling
vad är anledningen till att du inte vill det när du bara hejat på dom?

Bara hejat? Det jag menade var att man har varit ute rätt ofta och träffat en del kändisar som man lärt känna genom diverse blöta kvällar. Visst umgås jag med någon kändis då och då men tycker inte att det är speciellt, det är som sagt helt vanliga personer också. Att "outa" dessa är bara onödigt.
Citera
2010-10-14, 08:01
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feldt
kränkt?

Varför skulle jag vara kränkt, han poängterar ju bara vad jag sa tidigare.
Citera
2010-10-14, 10:01
Medlem
sunderlings avatar
Citat:
Varför skulle jag vara kränkt, han poängterar ju bara vad jag sa tidigare.

Så, Xallo . Hur kommer det sig att du umgås med kändisar som vi har hört enligt rykten ?
Citera
2010-10-14, 10:14
Medlem
Arasones avatar
Uffe från lindwall familjen. Dock är han nog en C-kändis.

Det var sonen från Lindwall familjen som valde att blåsa resten av familjen på 8 miljoner.

Ni som inte vet vilka lindwall är , så är det ett av dom större kaffe märkena i sverige.

Han var trevlig när jag träffade han i Grekland för ett par år sen, dock har jag hört att det har gått sämre och sämre för han :/.
Citera
2010-10-15, 03:38
Medlem
xallos avatar
"Kända" Amerikanska skådespelerskor i Sthlm ikväll!
Citera
2010-10-15, 03:53
Medlem
sunderlings avatar
Citat:
"Kända" Amerikanska skådespelerskor i Sthlm ikväll!

Okej, vad gör de där ? Ska du träffa någon av dem ?
Eller har du bara sett att de var där och skrev?
Citera
2010-10-15, 11:20
Medlem
De mest avancerade kändisar jag brukar stöta på är nog Toralf och Bosse från Glada hudikteatern. Dom hör väl till A-kategorin tillsammans med Carl Bildt, GW och lite andra som nämnts här.
Senast redigerad av Femrik 2010-10-15 kl. 11:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in