2004-06-16, 15:29
Bannlyst
En dum blondin kan aldrig vara smart.
Citera
2004-06-16, 15:37
Medlem
Har ni aldrig gått isär med någon flickvän/pojkvän för att med distans på det ångrat dig?

Ni snackar som om ni är relationsexperter...lite patetsikt utan självdistans tycker jag.
Citera
2004-06-16, 16:21
Medlem
Är, Nobelkommittén informerad, här är två kandidater!
Citera
2004-06-16, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Der Alte
Är, Nobelkommittén informerad, här är två kandidater!

Jag nominerar lalaland som kandidat #3.
Citera
2004-06-16, 17:52
Medlem
Johabbed bin Laugssons avatar
Denna nyhet var tillräckligt viktig för att även vi på Boyahed.com skulle rapportera.

Citat:
Olivier och Carolina åter kanske ett par
(2004-06-16)

STUREPLAN - Big Brother-deltagarna Olivier de Paris och Carolina Gynning, som förlovade sig under senaste säsongen av programmet men bröt med varandra för några veckor sedan, är åter ett par. Det stormiga förhållandet tycks åter vara i hamn, och Carolina är lycklig. "Jag tycker mycket om Olivier. Men det har varit struligt, så nu har jag gjort slut med honom igen." Paret har därmed ännu en gång gått skilda vägar. "Jag är förkrossad," berättar en nedstämd Olivier. "Carolina är fortfarande kvinnan jag vill leva mitt liv med. Därför är jag väldigt glad över att vi blivit tillsammans igen." Carolina och Olivier har därmed återförenats. Förvånade svenskar såg kärleksparet kyssas passionerat i Köpenhamn i helgen, innan de helt öppet gjorde slut, blev tillsammans, gjorde slut och blev tillsammans igen, under samma promenad längs gågatan Ströget. Paret talar nu om giftemål, som dock inte kommer bli av då förhållandet nyss ännu en gång gått i kras. Nej förresten, nu är de ihop igen. Nej förresten, nu tog det slut.
Uppdateras fortlöpande.
Boyahed.com
Citera
2004-06-16, 18:21
Medlem
Innan jag kom till FB så trodde och hoppades jag att gemene man fullständigt ignorerar dessa 15-minutes-of-fame-nollor. I synnerhet Big Brother, som har gjort en grej av att rekrytera svin, horor och utvecklingsstörda.

Men där fick jag tji, för så fort häradsbetäckaren Oliver, uppblåsbara Lina eller tiltade Linda ens NYSER så startas nya trådar.

Jag fattar inte hur man orkar ödsla tangentnedtryck på sånt avfall.

Vem faaan är Jerker Dalman?
Jo, en bög som vann Robinson '99.
Kommer ni ihåg honom?

Nä.

Vill ni komma ihåg BB-Linda?

Nä.

Men sluta prata om henne då, så hon kan försvinna ur det kollektiva medvetandet nån gång.
Citera
2004-06-19, 12:53
Medlem
Amen!

Håller fullständigt med föregående skribent. Alla namn som består av en sammansättning av två ord: Titel på dokusåpa + namn, alltså robinsson-emma, robinson-robban, big brother-lina osv måste försvinna ur den kollektiva vokabulären. Det här landet är på fallrepet......
Citera
2004-06-19, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banane
Bästa tråden på länge, tack vare denna tråden hitta jag till kändisbilder.se med bilder på jägermeisterbrudar varav jag legat med en, bästa skrattet på länge =) Tack

Vilken jägermeister då?
Citera
2004-06-19, 21:39
Medlem
Jägermeisters avatar
Hörde jag mitt "namn" nämnas?
Citera
2004-06-21, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaizer
Amen!

Håller fullständigt med föregående skribent. Alla namn som består av en sammansättning av två ord: Titel på dokusåpa + namn, alltså robinsson-emma, robinson-robban, big brother-lina osv måste försvinna ur den kollektiva vokabulären. Det här landet är på fallrepet......

Jag älskar att använda dessa kombinationer då de alltid påminner om varför personen är känd. Det berövar honom eller henne all värdighet. För alltid.

Ta t.ex. den otroligt dryge, självgode och pretentiöse 'konstnären' Pål Hollender som utnyttjar prostituerade och kallar det konst. För mig är han och kommer alltid att vara Robinson-Pål och jag blir irriterad när han nämns i något seriöst sammanhang utan detta binamn.
Citera
2004-06-22, 12:00
Medlem
Byfånar!

"- Folk gillar att förfasa sig. Det fyller en sorts behov, som gamla tiders byfånar då de stod på torget och spelade på läppen. De här är moderna tidens byfånar. De sitter i tv och alla tittar på dem, ingen vill egentligen vara med dem men folk älskar att titta och prata."
Katerina Janouch, sex- och samlevnadsexpert på Expressen

Man kan inte annat än hålla med. Byfånar är precis vad de är!
Citera
2004-06-23, 22:44
Bannlyst
När man trodde att det inte kunde bli värre.

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,495861,00.html

Citat:
Olivier de Paris gör som Linda Rosing. Nu ska "Big Brother"- stjärnan bli artist och spela in ett album.
Ett av spåren handlar om hans kärlek till Carolina Gynning.

Ska man skratta eller gråta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in