2004-05-30, 21:35
Medlem
Rumpnissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Jag tycker det är humor.

Definitivt. Skadeglädje är den enda sanna glädjen, som man bäddar få man ligga und so weiter ...
Citera
2004-05-30, 21:54
Medlem
sursomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nacho
Nej, jag tror han är uppriktigt deprimerad nu. Han köpte ju ring, friade i direktsändning på tv, fixade lägenhet till henne å sig, planerade bröllopsresa och jättefest. Vem fan skulle inte deppa ihop när bruden bara plötsligt får ett ryck och tröttnar och drar då? Kolla hans ledsna min där han sitter på bänken.

Stackars Oliver...
Citera
2004-05-30, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinkyman
vem fan bryr sig?
Du brydde dig så pass mycket att du öpnnade denna tråd och svarade iaf. Och om du nu läser detta igen så har du alltså öppnat den två gånger! Så visst bryr sig folk.
Citera
2004-05-31, 15:57
Medlem
Namblas avatar
Den roligaste nyheten på länge
Citera
2004-05-31, 20:42
Medlem
lab-ones avatar
Citat:
Nej, jag tror han är uppriktigt deprimerad nu. Han köpte ju ring, friade i direktsändning på tv, fixade lägenhet till henne å sig, planerade bröllopsresa och jättefest. Vem fan skulle inte deppa ihop när bruden bara plötsligt får ett ryck och tröttnar och drar då? Kolla hans ledsna min där han sitter på bänken.

Haha... Enligt fina insidertips så har han inte pröjsat ett skit utan Kanal 5 har stått för balongerna när det gäller ringen och dyl. Publicitet betalar man tydligen gärna för..
Citera
2004-05-31, 22:14
Medlem
chicos avatar
Detta förutsåg jag redan då hon kammade hem pengarna. Bråkade dom inne i huset, så inte blir det väl bättre utanför. Sen kan Olivier komma dragandes med hur många röda rosor han vill. Hon har tagit sitt pick o pack och stuckit med alla sina pengar.....ha..ha..ha...det gjorde hon rätt i

Chico
Citera
2004-06-01, 14:06
Medlem
Crashs avatar
Det är faktiskt så synd om han att han måste gråta ut i kvällspressen. Linda borde ragga lite på honom nu för hon har man ju inte läst om på ett tag, hennes chans att än en gång få glassa i aftonbladet
Citera
2004-06-01, 22:05
Medlem
Ture Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chico
Detta förutsåg jag redan då hon kammade hem pengarna. Bråkade dom inne i huset, så inte blir det väl bättre utanför. ....Chico

Du förutspådde det som vi alla andra inte hade en tanke på.
GRATTIS
Citera
2004-06-01, 22:11
Bannlyst
Citat:
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,485110,00.html

Stackars Olivier. Eller bara ett nytt avsnitt i dokusåpan? Nästa veckas avsnitt: återföreningen!?

carolina ludret borde ha fint med stryk vilket jävla äckel, och blatten Olivier borde utvisas på måmangen fyfan
Citera
2004-06-01, 22:15
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flensost
carolina ludret borde ha fint med stryk vilket jävla äckel, och blatten Olivier borde utvisas på måmangen fyfan

Och du borde lära dig att stava på MOMANGEN
Citera
2004-06-01, 22:49
Medlem
chicos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ture S
Du förutspådde det som vi alla andra inte hade en tanke på.
GRATTIS

Där ser man....alltid bra att ligga ett steg före sina medmänniskor

Chico
Citera
2004-06-11, 10:26
Bannlyst
Olle Persson från Delsbo

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,489951,00.html

Nu tror Olivier att han har något att trösta sig med....Patestiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in