Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-03-11, 01:18
Medlem
Med Carson bakom Trump är han nog klar som vinnare nu.
2016-03-11, 01:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Med Carson bakom Trump är han nog klar som vinnare nu.
Jeb!:s endorsment kommer att bli avgörande
2016-03-11, 01:26
Medlem
sanchoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Hahah en svart kille blev sönderslagen igår på ett Trump rally.

Idag Carson endorsar.

Vilken cirkus

Svårt att bli mer egoist än Carson. Han bryr sig knappast om de svarta i USA, utan snarare om de "höga" skatter han tvingas betala.
2016-03-11, 01:31
Medlem
usb3s avatar
När börjar debatten på cnn?
2016-03-11, 01:35
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usb3
När börjar debatten på cnn?

(FB) GOP-debatt i CNN
2016-03-11, 05:51
Medlem
Trump gick på tomgång i debatten, "low energy" skulle man kunna säga.

de som var minst trötta var Kasich o Rubio, Florida o Ohio blir tajta speciellt efter detta

Trump skall ha eloge för han är så ärlig, försvarade sitt uttalande att Islam hatar USA, han delar inte upp i radikala o mainstream islam som alla andra PK gör.
2016-03-11, 06:22
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalleDussin
Trump gick på tomgång i debatten, "low energy" skulle man kunna säga.

de som var minst trötta var Kasich o Rubio, Florida o Ohio blir tajta speciellt efter detta

Trump skall ha eloge för han är så ärlig, försvarade sitt uttalande att Islam hatar USA, han delar inte upp i radikala o mainstream islam som alla andra PK gör.

Jag har faktiskt stor respekt för Trump, förstår egentligen inte varför. Antagligen pga att han verkligen säger det han tycker.

Men hans uttalanden om Islam är nästan löjliga, Islam hatar inte USA, det finns massor av muslimer där.
Trumps uttalanden i ämnet bygger nog mycket på okunskap, när han väl får insikt så kommer han även där agera utifrån sitt eget tycke och då kommer bra beslut fattas.

Jag är mer orolig för Clinton et. al som är så köpta av de starka krafterna att de aldrig kommer kunna fatta ett eget beslut utan kommer styras av den muslimfientliga makteliten som idag härjar i världen.
2016-03-11, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
Jag har faktiskt stor respekt för Trump, förstår egentligen inte varför. Antagligen pga att han verkligen säger det han tycker.

Men hans uttalanden om Islam är nästan löjliga, Islam hatar inte USA, det finns massor av muslimer där.
Trumps uttalanden i ämnet bygger nog mycket på okunskap, när han väl får insikt så kommer han även där agera utifrån sitt eget tycke och då kommer bra beslut fattas.

Jag är mer orolig för Clinton et. al som är så köpta av de starka krafterna att de aldrig kommer kunna fatta ett eget beslut utan kommer styras av den muslimfientliga makteliten som idag härjar i världen.

Märk väl han säger inte "muslimer", han menar att religionen Islam är istort sett motsatsen till västerländska värderingar och att mycket hat mot USA (och Israel) sprids från dess företrädare runt om i moskeer. Jag har då aldrig hört eller sett att man sagt positiva saker om USA ? medger att jag inte har insikt om allt som händer i moskeer. Rätt eller fel tycker jag han är ärlig som säger vad han tycker, viktigt för väljarna. Tror inte Åkesson skulle yppa detta även om han ev slulle ha samma åsikt.
2016-03-11, 06:47
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
Undrande87 skrev

Carson ställer sig bakom Donald?

Donald Trump skall ha en presskonferens idag:

Trump is scheduled to hold a press conference Friday at 9 a.m. ET at the Mar-a-Lago club in Palm Beach, Florida.

"Former presidential candidate Ben Carson will endorse Donald Trump, the real estate mogul said Thursday during the GOP presidential debate hosted by CNN, handing Trump an important boost heading into next week's "Super Tuesday 3.""

Ben Carson är fortfarande sur på Ted Cruz:

But one Carson insider suggested Thursday that there are still lingering hard feelings.

"He's got a lot of animosity towards Ted Cruz over the Iowa thing," the source said.
2016-03-11, 07:04
Bannlyst
härliga tider, ben carson förväntas endorsa trump senare idag och trump slog rekord efter debatten! https://pbs.twimg.com/media/CdPsjgSUYAEcocZ.jpg
2016-03-11, 08:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Donald Trump skall ha en presskonferens idag:

Trump is scheduled to hold a press conference Friday at 9 a.m. ET at the Mar-a-Lago club in Palm Beach, Florida.

"Former presidential candidate Ben Carson will endorse Donald Trump, the real estate mogul said Thursday during the GOP presidential debate hosted by CNN, handing Trump an important boost heading into next week's "Super Tuesday 3.""

Ben Carson är fortfarande sur på Ted Cruz:

But one Carson insider suggested Thursday that there are still lingering hard feelings.

"He's got a lot of animosity towards Ted Cruz over the Iowa thing," the source said.

trump planerar en k.o i florida på tisdag och ser väldigt bra ut!! med det här momentumet som han har haft och momentumet nu efter debatten så är han på god väg! härligt!
2016-03-11, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalleDussin
Märk väl han säger inte "muslimer", han menar att religionen Islam är istort sett motsatsen till västerländska värderingar och att mycket hat mot USA (och Israel) sprids från dess företrädare runt om i moskeer. Jag har då aldrig hört eller sett att man sagt positiva saker om USA ? medger att jag inte har insikt om allt som händer i moskeer. Rätt eller fel tycker jag han är ärlig som säger vad han tycker, viktigt för väljarna. Tror inte Åkesson skulle yppa detta även om han ev slulle ha samma åsikt.
Åkesson har väl sagt liknande om Islam.
Tex "Islamism är vår tids nazism och kommunism". Ganska kraftfullt statement för att vara i Sverige och han fick mycket kritik från media för det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in