Citat:
Ursprungligen postat av
seeeg321
Förmodligen de står ju och små flinar. Men talen Trump gör kommer ju inte hålla mot Hillary, finns ju inte en chans att han får rösten från de mer välutbildade.
Jag tror du har rätt, jag flinar också! Trump är Hillarys duktigaste valarbetare.
Tragiken är att vi inte kommer få se en republikan som president. Min romans med Trump är över, av det som nu framkommit om honom. Jag tror att goda medborgare i USA föredrar Hillary framför en demagog med dubiösa och oklara lojaliteter. Trump känns unken, och det han framför är inte det som är innebörden med USA.
Det låter bra med höga murar och handelskrig, med det är inte det USA vi alla älskar som har denna sorts politik. Putin är inte en person man inleder vänskap med! Att ens komma på tanken att framföra kritik mot USAs tidigare politik i Mellan östern, och då tala om misstag i Libyen och Irak är ett hån mot det fria världen. Och ett hån mot alla veteraner som deltagit i dessa krig.
Det moraliska förfallet började med Sara Palin, och fortsatte med Mussolini, David Duke, KKK, och Trumps undvikande svar om hur han förhåller sig till Israel. Trump vill ha alla röster, men ibland måste en presidentkandidat visa färg.
Israel är en fråga som Trump undviker, och det beror på att han vill inte ha konflikt med de arabstater där han har ett betydande fastighetsinnehav. Det blir en farlig värld om Trumps egna affärsintresen ska styra världens syn på arabstaterna och den islamistiska invasion vi utsätts för i Europa.