Citat:
Ursprungligen postat av
seeeg321
Exakt Clinton var Putins mål långt innan Trump gick ut och sa att ville bli president. Så Putin såg säkert Clinton som ett enormt hot mot landet.
Frågan här är om Hackaren hade lyckats göra intrång på en annan taktik än att podesta varit klumpig. I så fall borde Trump öka budgeten ganska rejält för data experterna.
Verkar som Trump bara ville veta om det påverkat valet och inget annat.

Vilket bara bevisar att Trump är en värdeinvalid idiot. Vilket alltså inte har att göra med IQ utan värdekapacitet. Trump är så kopiöst värdeinvalidiserad att han är en de facto idiot.
Jag ger Trump tre månader innan någon, mycket troligt inom Secret service eller något annat säkerhetsorgan knäpper honom, då Trump, med rätta, kan betecknas som en potentiell landsförrädare.
Alternativt att Trump blir ställd inför riksrätt. Då blir han, vid fällande dom, också avrättad som landsförrädare. Dock dröjer då flera år till avrättning.
Jag är dock själv emot såväl attentat som dödsstraff, men jag hoppas på riksrätt och att Trump får ruttna bort i en liten cell på något högsäkerhetsfängelse. Säkerheten måste dock vara mycket god där. Putler kan ju tänkas vilja befria sin nyttiga idiot och använda honom som ett propaganda redskap i Moskva.