Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-12-18, 00:35
Medlem
http://www.aftonbladet.se/ledare/a/v2K44/trumps-regering-blir-en-riktig-skurkfilm

Jag vet att de flesta här inte läser AB. Men läs denna, han har rätt. Känn er rövknullade, snälla ni, alla ni som dyrkar Trump och hans gelikar. Artikeln ovan är jättebra, beskriver precis vilka ni era blåsta, ointeliegenta pappskallar till mongon stöttar. Ha ha ha.
2016-12-18, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honestoo
http://www.aftonbladet.se/ledare/a/v2K44/trumps-regering-blir-en-riktig-skurkfilm

Jag vet att de flesta här inte läser AB. Men läs denna, han har rätt. Känn er rövknullade, snälla ni, alla ni som dyrkar Trump och hans gelikar. Artikeln ovan är jättebra, beskriver precis vilka ni era blåsta, ointeliegenta pappskallar till mongon stöttar. Ha ha ha.

1) Trump lovade att det inte blir några politiker = Sant

2) Trump lovade att han kommer välja folk som lyckats i livet samt skapat jobb = Sant

3) Trump lovade att ta in personer som inte gillade honom under valet = Sant

Vad mer vill du ha.
2016-12-18, 00:47
Avslutad
trump lovad nästan över 100 vallöften om inte mitt minne bedrar mig. Jag tror han uppfyllt tre av dem du nämnde och säkert resten är bara skit snack vet att det finns artiklar om det här och massa källor.
2016-12-18, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballekalle8
trump lovad nästan över 100 vallöften om inte mitt minne bedrar mig. Jag tror han uppfyllt tre av dem du nämnde och säkert resten är bara skit snack vet att det finns artiklar om det här och massa källor.

De jag tog upp gällde gänget han sätter ihop just nu.

Det med muren osv får vi vänta med att se.
2016-12-18, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honestoo

Du är faktiskt inte den förste i tråden som verkar ha fått för sig att folk röstade på Trump för att de är klimatdårar och miljömuppar.

Det är svårt att förstå var den bilden kommer från.
2016-12-18, 02:30
Medlem
Donald J. Trump ‏@realDonaldTrump 28 minför 28 minuter sedan
We should tell China that we don't want the drone they stole back.- let them keep it!

1) Har han druckit

2) Någon hackat hans konto

3) Försöker någon som sköter hans konto sabotera.
2016-12-18, 03:15
Medlem
frank-costellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Han kunde ha börjat med att inte ha skrivit om det på twitter, han hade kunnat tänkt en extra gång och funderat på kopplingen mellan länderna och hur det skulle komma att påverka relationen mellan USA och Kina innan han tog emot samtalet, om han är redo att boxas med Kina och är medveten om vilka typer av styrkeprövningar de kommer att köra med så ska han faktiskt ha beröm om faktiskt lyckas få Kina och backa.

Men det är endast något framtiden kan avgöra.
Han gillar att Twittra verkar det som.
Kina och USA har väl stundtals haft dåliga relationer, t.e.x. under Vietnamkriget.
Olof Palme, som var statsminister i Sverige under de sista åren Vietnamkriget ägde rum, hade också, frostiga relationer med Washington, i och med Hanoi talet 1972, då han kritiserade USA:s bombningar av Hanoi julen 1972.
2016-12-18, 03:53
Medlem
Pre 1914s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Donald J. Trump ‏@realDonaldTrump 28 minför 28 minuter sedan
We should tell China that we don't want the drone they stole back.- let them keep it!

1) Har han druckit

2) Någon hackat hans konto

3) Försöker någon som sköter hans konto sabotera.
Varför det, det är ju typisk trumpstil? Ha vrider vapnet ur händerna på kineserna med bara ett twitter.
2016-12-18, 03:57
Medlem
Pre 1914s avatar
Tror och hoppas att trump kommer att fungera som vibrator-padda. Han kommer att få alla uppblåsta länder, organisationer och konflikter att falla ihop och inta sina verkliga former och strukturer.
2016-12-18, 04:02
Medlem
Pre 1914s avatar
Varför ses obamas utredning och snabba beslut om hacker-attack mot ryssland som ett problem för trump, är det någon som har en aning om det?
2016-12-18, 04:23
Medlem
Pre 1914s avatar
Cia kommer att behöva släppa bevisen på att putin personligen beordrat hackning eller att ryssland överhuvudtaget ligger bakom hackningen. Precis som trump älskar att vända upp och ner på liberala käpphästar, så måste han genomföra en egen hacker-utredning och den ska offentliggöras eller åtminstone till den största delen, och inga kontroversiella slutsatser ska ligga gömda i sekretess.
2016-12-18, 11:24
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pre 1914
Varför det, det är ju typisk trumpstil? Ha vrider vapnet ur händerna på kineserna med bara ett twitter.

Oja, för att det betyder att det inte ger Kina rätten att behålla drönaren och ta fler i framtiden då det visar på att USA accepterar att man tar deras utrustning?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in