Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-11-08, 00:28
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heuristik
Även om jag skarpt ogillar Hillary Clinton kan inte den sadistiska sidan av mig undvika att njuta av att se republikanerna förlora ännu ett val. De bör kanske se till att välja en representant nästa gång som faktiskt är politiskt bevandrad och frisk i huvudet?

Charles Krauthammer är dock en hycklare som ifrågasätter okunskapen hos Donald Trump, då Sarah Palin inte ens kände till att det fanns två Korea. Men Palin och Bachman är "wonderful republicans".
Varför egentligen??
Har de senaste 8 åren av USA utrikespolitik, som varit värre och aggressivare än Bush, något som du vill fortsätta p.g.a din sadistiska bisarra tillfredsställelse??

Skulle Ted Cruz inte porträtteras som en rasist-sexist-homofob och vara sjuk i huvudet om han vann nomineringen? Krauthammer var säker på att Trump inte skulle ha en chans i primary.
Rand Paul vore mitt 2:a val, han borde synas mera.
Senast redigerad av heis 2016-11-08 kl. 00:40.
2016-11-08, 00:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Varför egentligen??
Har de senaste 8 åren av USA utrikespolitik, som varit värre och aggressivare än Bush, något som du vill fortsätta p.g.a din sadistiska bisarra tillfredsställelse??

Skulle Ted Cruz inte porträtteras som en rasist-sexist-homofob och vara sjuk i huvudet om han vann nomineringen? Krauthammer var säker på att Trump inte skulle ha en chans i primary.
Rand Paul vore mitt 2:a val, han borde synas mera.

Jag väljer hellre en pålitlig och korrupt politiker före en tickande bomb. Trump har gett några extremt vårdslösa utrikespolitiska uttalanden om hur han hade agerat i vissa situationer mot exempelvis Iran när de skrattade åt USA. Man får ju hoppas att det bara är snack men den risken är jag i alla fall inte jag villig att ta.
2016-11-08, 00:47
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heuristik
Jag väljer hellre en pålitlig och korrupt politiker före en tickande bomb. Trump har gett några extremt vårdslösa utrikespolitiska uttalanden om hur han hade agerat i vissa situationer mot exempelvis Iran när de skrattade åt USA. Man får ju hoppas att det bara är snack men den risken är jag i alla fall inte jag villig att ta.
Pålitlig OCH korrupt!
Vad sa han just då? Jag antar att du menar när besättningsmännen fick ha händerna över huvudet och iranska soldater gick ombord amerikanernas båt, utanför deras kust?
Hillary säger att hon vill ha militär respons på alla sorters attacker, t.o.m cyber-attacker! Från Ryssland?? Kina?? Hon har ju track-record på att vara katastrofal! Vad är det med dessa..
2016-11-08, 00:47
Medlem
svallerbyttans avatar
Tror IBS:s poll är mest korrekt, den har varit det de senaste tre åren iaf. Så Trump vinner med 2% och vi som bettat här i tråden blir stenrika
http://www.investors.com/politics/trump-lead-widens-to-2-his-biggest-yet-despite-november-surprise-ibdtipp-poll/
2016-11-08, 00:50
Medlem
bernad_laws avatar
Då låser vi denna tills valet är slut och tar ALLT om valet i valvake-tråden. /Mod
2016-11-09, 20:01
Moderator
Unitys avatar
Tråden öppnar. Observera att valvakans slappare regler inte gäller här.
/Mod
2016-11-10, 02:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Storfetdase
Fan vad härlig dag, har suttit inne på Tumblr hela dagen och sett på arga SJW's som säger att dom ska flytta utomlands
Lika roligt och kolla instagrams flöde. (Inte dom man följer). Satt skrattet i halsen några gånger. Speciellt när svenskar lägger upp massa skit om honom. Hur orkar man ens som svensk reagera och sätta på någon form av offerkofta? Bästa som kunde hända var detta.
2016-11-10, 08:23
Medlem
Swan65s avatar
Finns det tråd om diskussion kring Trumps kommande kabinettsmedlemmar?
2016-11-10, 13:32
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
mrsoulstar11 skrev

WE DID IT!!!

Ha, Ha, Ha, Ha.

Daddy & The Basket of Deplorables är No: 1 nu.

Donald Trump äger GOP nu, och GOP är världens mäktigaste politiska parti.

#Hillary4Prison

#draintheswamp

Hatet mot Häxan är totalt inom DNC nu.

2016-11-10, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Ha, Ha, Ha, Ha.

Daddy & The Basket of Deplorables är No: 1 nu.

Donald Trump äger GOP nu, och GOP är världens mäktigaste politiska parti.

#Hillary4Prison

#draintheswamp

Hatet mot Häxan är totalt inom DNC nu.

Kommer bli enna fantastiska fyra år nu framöver där allt som kan tänkas gå emot Trump 2020 kommer få ett helvete med ett parti som är haltande och kraftigt tömt på personer med makten att fixa saker.
Han kommer bekvämt kunna sitta 8år sen är det bara att skicka in Jr och Eric Ivanka och Baron på positionen så är familjen en ny dynasti!
2016-11-10, 14:18
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Hur ser slagläget ut inför valet 2020? Vad säger FiveThirtyEight? Visst, de kanske inte är på pricken men vore intressant med åtminstone ett litet riktmärke så man vet vad man kan förvänta sig.

Jag läste igenom gamla inlägg i den här tråden. Fyfasiken vilken resa det har varit. Så mycket upp och ner, hopp och uppgivenhet. Det är verkligen en historisk händelse vi fått skåda. En saga om folkets kamp mot överheten - och den blev sann!
2016-11-10, 14:21
Medlem
pantherTypeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Fan vad ni spelar på Trump här på Flashback.

Nya Odds:

Clinton 1.22

Trump 4.50
Ja oddsbolagen har väldigt bra koll

Som vanligt ser folk oddsbolagens odds som någon form av fakta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här