2010-11-10, 18:49
Medlem
Var det mot Millwall...?
Citera
2010-12-06, 18:54
Medlem
BUMP:ar tråden ytterligare för att fråga om någon vet vart man kan se intervjun som Aschberg gjorde med honom för TV3? Har inte lyckats hitta den på varken youtube eller div. torrent-sidor och där tar dessvärre mina källor slut :\
Citera
2010-12-06, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Supermarine
Ingen vidare trevlig kille. I Lund hyrde han en lägenhet eller om det var en hel fastighet typ en fristående ville, jag minns inte nu. I alla fall så dök hyresvärden upp sedan han inte hade betalt hyran och haft ett flertal större fester som hade vållat olägenheter för de omkringboende. Det slutade med att han klådde upp hyresvärden så att han flög nedför trappan och flydde hals över huvud. Han kallas också för Kamikaze för att han när han var i London och gick på Chelseas matcher där en massa musiker som Underworld eller om det var Chemical Brothers och flera andra engelska 90-talsband stod på läktaren. För att imponera på alla så sprang PS över till motståndarlagets läktarstängsel, klättrade över och slog ned hejaklacksledaren för motståndarlaget och hann tillbaka till hemmaläktaren helskinnad. Det förärade honom smeknamnet Kamikaze bland alla Chelseahuliganer och han blev litet av en kultfigur på läktaren och lärde sedan ytligt känna bl a de musiker som gillade Chelsea. Han umgicks ett tag med en kille som påstod sig ha blivit kidnappad som umgicks med kungabarnen eller något sånt.

Hahahaha Du gjorde min kväll!!
Citera
2011-05-19, 14:56
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uffek
"35-åringen stämmer kvällstidningarna - han vill ha en miljon kronor som plåster på såren." http://www.resume.se/artikel-art_id=12282.html

Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Visst har han blivit illa behandlad av media, men sumpade han inte lite med att ställa upp i TV3 mot betalning ganska nära efteråt? Det visade ju att han inte led så av fruktansvärt av uppmärksamheten?

Citat:
Ursprungligen postat av Duerfian
Kvällstidningarna hängde inte ut honom med namn. Han valde att efter allt var över träda fram frivilligt i TV3. Detta gör att han lär få svårt att hävda att han lidit någon nämnvärd skada eftersom det han frivilligt gjort snarare än det kvällstidningarna gjort har lett till att hans identitet kommit till allmänhetens kännedom.

Citat:
Ursprungligen postat av DaStar
Det var förj-igt av pressen att jaga honom så. MEN, han var puckad nog att ställa upp i tv3 och visa ansikte och allt. Hade han inte gjort det hade han haft ett case att driva. Nu är jag skeptisk...
Jag tror inte han får ett öre.

Citat:
Ursprungligen postat av fluke12
Ska bli kul att se honom lurad på sina sista stålar av advokat Falk
Killen verkar ju inte vara den typen som sitter på en rejäl rättsskyddsförsäkring....

Tryckfrihetsjuryn friade Expressen (Otto Sjöberg) för 5 veckor sedan och efter det har Slagsmålspojken (Per) överklagat att han ålagts båda parters rättegångskostnader.

http://www.dagensmedia.se/nyheter/print/article3180181.ece

Finns det något som helst utrymme att komma nånvart med det? Var det Falk innan Särman? På vilken grund driver Särman ärendet, ett procentavtal med klienten?
Kanske ingen bryr sig?

Han har berättat om den kick han får av att gå in i slagsmål, av den risk han tar och de smällar han kan dela ut. Undra om kicken finns kvar, 35-åringen blir 42 senare i år.
Citera
2011-05-19, 15:51
Medlem
Albertus.Pictors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supermarine
Han umgicks ett tag med en kille som påstod sig ha blivit kidnappad som umgicks med kungabarnen eller något sånt.

Just det, vad hette den pajasen? Lewenhaupt, Ehrensvärd... Nåt åt det högadliga hållet i alla fall. Han dömdes senare för rån. Drottning Silvias gudson dessutom.
Citera
2011-07-17, 14:21
Bannlyst
Jag träffade honom igår i anslutning till Morrissey-spelningen på Hultsfredsfestivalen. Såg mycket välmående ut, kunnig och vältalig, dessutom mycket trevlig, skulle jag säga. Ingen tvekan om att han är ett mycket stor Morrissey-fan!
Citera
2012-12-21, 14:21
Medlem
Kom igen, mer info.. Intressant att veta vad han har för sig idag..
Jag umgicks med honom en del när han bodde i Jönköping.
Då var det mest fylle och galna nätter..

Men jag visste såklart redan då att han var av dubbelnatur.
Citera
2012-12-21, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av syndare
Kom igen, mer info.. Intressant att veta vad han har för sig idag..
Jag umgicks med honom en del när han bodde i Jönköping.
Då var det mest fylle och galna nätter..

Men jag visste såklart redan då att han var av dubbelnatur.

Jag med! En väldigt socialt kompetent person den där Per...
Citera
2012-12-21, 16:15
Medlem
T.T.S.Ss avatar
Han fick inga stålar av sydsvenskan iaf.
http://www.sydsvenskan.se/ekonomi/sydsvenskan-far-betala/
Citera
2013-07-13, 08:16
Medlem
Numera slår han sin mamma...

http://www.expressen.se/nyheter/35-aringen-slog-sin-mamma---igen/
Citera
2013-07-14, 04:27
Medlem
gavlips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Numera slår han sin mamma...

Den mannen har verkligen lyckats med sitt liv.

Undra just vad han lever av för han lär väll inte ha arbetat någonsinn.
Citera
2013-07-14, 04:29
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gavlip
Den mannen har verkligen lyckats med sitt liv.

Undra just vad han lever av för han lär väll inte ha arbetat någonsinn.

Bedrägerier och ekonomisk brottslighet som vanligt förmodligen.

Slå sin egen mor, så jävla lågt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in