2010-10-02, 22:17
Moderator
Falukropps avatar
Den häringa användaren har ju om inte annat ett väldigt tidigt registreringsdatum, tidigare än de med lägre user-ID:s till och med.

Förmodligen är det frågan om en dummy som skapats för att skydda detta användarnamn, alternativt något som är inlagt i systemet redan från scratch, men ändå.
2010-10-02, 22:27
Medlem
Ovations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falukropp
Den häringa användaren har ju om inte annat ett väldigt tidigt registreringsdatum, tidigare än de med lägre user-ID:s till och med.

Förmodligen är det frågan om en dummy som skapats för att skydda detta användarnamn, alternativt något som är inlagt i systemet redan från scratch, men ändå.
Kolla användarens posthistorik så ser du att det är någon form av programmerare/tekniker här på forumet, alltså någon typ av administratör.
2010-10-02, 22:28
Medlem
Combots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falukropp

Den användaren, dummy eller ej, är aktiv fortfarande. Senast för någon dag sedan.
Nu när vi ändå pratar gamla användare så kan jag bidra med kuriosa kring L0daren som
någon nämnde. Han lyckades återskapa sitt lösen skrev han, då för något år sedan.
Precis som jag lyckades med, vilket känns som en liten lottovinst på ett sätt

Ja, diskussionsunderlaget för den här tråden, den femtioelfte i ordningen, är tunnare
än vårisen, så jag har inget mer att tillägga
2010-10-02, 23:45
Medlem
Johnny Wadds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordMacleod
Man kan ju inte skriva bara för skrivandets skull.

Seriöst, en post 2002 och sen kom nästa 2010.
Vad hände däremellan? Berätta!! The people want to know!!!
2010-10-03, 13:18
Medlem
månss avatar
Fula Gubben, Stocko...
Jag är i fint sällskap ser jag!
2010-10-03, 13:22
Medlem
LOL!!s avatar
Jag är u234 och har varit med sen 90-talet. På det nya är jag reggad 2002 april.

Har inte så många inlägg heller, gillar mera att läsa allt intressant.
Mest nu den senaste tiden (månaderna) jag har tryckt in 150 inlägg för att jag bestämde mig för att vara er aktiv. Vad jag gjorde innan? Typ ett inlägg i kvartalet eller bråkade med idioten sture/stensture/stensture d.ä., som höll på att spamma sönder det gamla forumet.
2010-10-03, 14:57
Medlem
Alltså jag har väll varit aktiv ganska länge. minns faktiskt runt 98-99 då flasback fanns och man kollade in sidan hur man skulle göra bomber och sånt men på den tiden behövde man inte ha något konto så forumet var inte så seriöst som idag
2010-10-03, 15:02
Medlem
The Crashs avatar
https://www.flashback.org/member.php?u=20864
2010-10-03, 17:17
Moderator
Semesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
https://www.flashback.org/member.php?u=20864

Den snubben har inte varit inloggad sedan nyårsdagen 1970!
2010-10-03, 17:29
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semester
Den snubben har inte varit inloggad sedan nyårsdagen 1970!
Inte nog med det, han reggade sig först 28 år senare!
2010-10-03, 17:51
Medlem
Evolution!s avatar
Jag reggade mig med E-volution! någon gång 1998, men sen när forumet gick över till VBulletin så fick det bli Evolution! istället.
2010-10-03, 18:20
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Inte nog med det, han reggade sig först 28 år senare!

Haha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in