2010-09-30, 00:47
Medlem
Urax88s avatar
Är sugen på att köpa lite läsk på glasflaska men om man bara går in i valfri affär hamnar man ofta på minst 5 kr flaskan så en back går ju på en del då i förhållande till mängden dricka. Någon som känner till en butik i Stockholm som har extrapris för tillfället kanske 40-50 kr + pant för en back?
Citera
2010-09-30, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urax88
Är sugen på att köpa lite läsk på glasflaska men om man bara går in i valfri affär hamnar man ofta på minst 5 kr flaskan så en back går ju på en del då i förhållande till mängden dricka. Någon som känner till en butik i Stockholm som har extrapris för tillfället kanske 40-50 kr + pant för en back?
Hahaha, say what? Du kan ju köpa stora pet-flarror och hälla över.
Citera
2010-09-30, 01:07
Medlem
Urax88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martinao
Hahaha, say what? Du kan ju köpa stora pet-flarror och hälla över.
Inte riktigt samma sak. Tror det finns några som håller med mig när jag säger att läsk/öl är godast på glasflaska.
Citera
2010-09-30, 01:23
Medlem
Perfectkirbys avatar
Citat:
Inte riktigt samma sak. Tror det finns några som håller med mig när jag säger att läsk/öl är godast på glasflaska.

Mja. Särskilt när den inte blivit avslagen för att man själv hällt över den från pet-flaska. Haha.
Citera
2010-09-30, 01:52
Medlem
Fimparens avatar
Har för mig att vissa affärer (typ coop forum m.m.) har så att om man handlar för över typ 300:- (vet inte exakta summan) så får man köpa en back för typ 40-50:- typ
Citera
2010-09-30, 08:09
Medlem
Forbliranonyms avatar
På olika butiker har dom olika regler men om du tex handlöar för 200 på vissa affärer så kan du få en back för typ 30 kr.
Citera
2010-09-30, 14:11
Medlem
wh0res avatar
Citat:

Fast det är väl styckpriset på en enskild flaska... När du köper i en back är det billigare tror jag.
Citera
2010-09-30, 19:52
Medlem
HerrSeriöss avatar
Citat:
Skämtar du med mig? Har aldrig sett en back kosta mer än 40 kr (=2kr per flaska)
Citera
2010-10-07, 14:39
Medlem
Kasakis avatar
Citat:
Självklart, All dryck smakar godare om det är i fin glasflaska.
Citera
2010-10-07, 20:06
Medlem
zepofans avatar
Det är bara tattare, WT och annat löst folk som dricker ur förpackningen. Man dricker ur glas och äter på tallrik. Try it, you may like it!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in