2010-09-29, 21:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ishq
Springer de runt och slår ner randoms bara?
De springer runt och misshandlar vita.
Citera
2010-09-29, 21:42
Medlem
Är jag ensam om att inte förstått själva syftet med mångkulturen?
Citera
2010-09-29, 21:42
Medlem
Grottgretas avatar
Ser ju precis ut som i någon valfri afrikansk skitstad när det är upplopp, så fort någon avlossar ett skott eller det börjar brännas i ögonen så skingras dom som kackerlackor.

Vore kul att se polska fotbollshuliganer gå loss vid ett sånt här event. Tråkigt för dom som kommit för att lyssna på musik och ha det trevligt, ingenting är heligt längre.
Citera
2010-09-29, 21:43
Medlem
Var det verkligen raskravaller?
Verkar vara mest snutar som spöar på alla...eller?

Se på den här vid 2:00....tio snutar går till attack mot en vit brud... :-/

http://www.youtube.com/watch?v=K-Qge6YJt0s
Senast redigerad av Tranc3r 2010-09-29 kl. 21:47.
Citera
2010-09-29, 21:49
Medlem
aeaeaeaeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tranc3r
Var det verkligen raskravaller?
Verkar vara mest snutar som spöar på alla...eller?

Se på den här vid 2:00....snuten TOTALmanglar en vit brud... :-/

http://www.youtube.com/watch?v=K-Qge6YJt0s

Den där har jag redan postat i TS, "bruden" antastades precis innan av ett gäng, som jag antar polisen sprang emot. I övrigt är jag som sagt något osäker på exakt vad som hänt, men vet att samma sak hände förra Techno Parade i Paris (vet inte om det var lika omfattande då).

Sverige är ju inte så mycket bättre på att anordna evenemang utan bråk, tänk på Gothia Cup nu senast, hände en hel del tråkigheter där.

Citat:
Ursprungligen postat av Grottgreta
Tråkigt för dom som kommit för att lyssna på musik och ha det trevligt, ingenting är heligt längre.

Det här verkar ha hänt precis vid avslutandet av festivalen. Folk kanske haft så kul att de var ledsna över att det var slut.
Citera
2010-09-29, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aeaeaeaea
text

Skillnaden mot Sverige är då den att ca 40 av dessa upploppsmakare redan har arresterats och nu kan utvisas permanent från Frankrike. Om det skulle visa sig att de har franskt medborgarskap kan de ändå utvisas och deras franska medborgarskap fråntas dem, eftersom invandrare som brukar våld mot polistjänstemän kan dömas att förlora sitt franska medborgarskap.

Vad hade hänt i Sverige? Någon minister hade åkt och sjungit "We shall overcome" med dem och finansierat en ungdomsgård.
Citera
2010-09-29, 22:03
Medlem
aeaeaeaeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeanLuc
Skillnaden mot Sverige är då den att ca 40 av dessa upploppsmakare redan har arresterats och nu kan utvisas permanent från Frankrike. Om det skulle visa sig att de har franskt medborgarskap kan de ändå utvisas och deras franska medborgarskap fråntas dem, eftersom invandrare som brukar våld mot polistjänstemän kan dömas att förlora sitt franska medborgarskap.

Vad hade hänt i Sverige? Någon minister hade åkt och sjungit "We shall overcome" med dem och finansierat en ungdomsgård.

Antagligen hade ingen gripits, som vanligt, som även tidigare i veckan när det var kravaller i Stockholm (natten till måndag):

Citat:
Polisstationen i Husby i västra Stockholm vandaliserades sent i går natt i ett våldsamt upplopp. Ett stort antal ungdomar hade dessförinnan gått till attack mot tunnelbanestationen. Stenkastarna angrep också de över tio polispatruller som kom till området.

– De ska ha varit maskerade och skingrades snabbt efter att vi kommit dit, säger Stefan Nordenmark, befäl vid Stockholmspolisens länskommunikationscentral.

Polisen satte in hundar och tungt utrustade kravallpoliser i jakten på förövare.

(...)

Ingen var i natt gripen för upploppet.

Läs hela notisen på : http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7852054.ab

Läs mer om relaterade händelser:

http://politisktinkorrekt.info/2010/09/27/valdsamt-upplopp-i-stockholm-i-natt-media-tysta/
Citera
2010-09-29, 22:04
Medlem
sven.hedins avatar
Citat:

I Sverige hade nog en av dessa niggers snart blivit statsminister. Eller programledare.
Citera
2010-09-29, 22:16
Medlem
Skogsvattes avatar
Varför är folk förvånade? Det är ju det här vi rasister, nazister och verklighetsomfamnare försökt förklara i decennier. Så här kommer samhällena att börja se ut så fort negrer, araber och annat annat löske släpps in och tillåts etablera sig.
Citera
2010-09-29, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Varför är folk förvånade? Det är ju det här vi rasister, nazister och verklighetsomfamnare försökt förklara i decennier. Så här kommer samhällena att börja se ut så fort negrer, araber och annat annat löske släpps in och tillåts etablera sig.
Ja ni rassar kan ju se själva när vi 94 % av befolkningen som hatar er deomonstrerar mot tex vis romernas förtryck
Citera
2010-09-29, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Multikulti
Ja ni rassar kan ju se själva när vi 94 % av befolkningen som hatar er deomonstrerar mot tex vis romernas förtryck

Menar du att alla som inte röstade på SD är för obegränsad invandring? Då kan jag berätta varken jag eller någon av mina vänner röstade på SD, lekte inte ens med tanken, men det betyder inte att jag stöder Sveriges liberala invandringspolitik eller att jag skulle vara emot utvisningen av romer. I Frankrikes presidentval röstade jag på Sarko (dubbelt medborgarskap) och stöder fullständigt hans syn.
Citera
2010-09-29, 22:33
Bannlyst
Citat:
Menar du att alla som inte röstade på SD är för obegränsad invandring? Då kan jag berätta varken jag eller någon av mina vänner röstade på SD, lekte inte ens med tanken, men det betyder inte att jag stöder Sveriges liberala invandringspolitik eller att jag skulle vara emot utvisningen av romer. I Frankrikes presidentval röstade jag på Sarko (dubbelt medborgarskap) och stöder fullständigt hans syn.
94 procent har sagt sitt i frågan det är reinfeld och ohly överens om. Vad ni rassar pysslar med det är ointressant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in