2010-09-29, 20:19
Medlem
scythss avatar
Jag tror helt enkelt att de vita folken i Europa inom något årtionde kommer att inse att det inte är okej att byta ut européerna i Europa mot muslimer och negrer.

Svårt att säga hur utvecklingen kommer att te sig om 100-150 år. I Sverige ser vi hur extremare PK-eliten/median blir för varje dag medan på andra håll i Europa och den vita världen tar den sig en ren motsatt riktning, ta t.ex Ryssland, där springer nynazister och sparkar ner/mördar alla icke-vita offentligt på gator och torg. Ett ryssarnas AFA fast tvärtom Dock liiite för brutala metoder
Citera
2010-09-29, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter.gillberg
Hur ser befolkningsökningen ut i Kina och Indien i nuläget? vore intressant att jämföra med mellanöstern

Du får googla fram det själv. Men jag vet att för ca 30 år sen så pratade man om ca 700 miljoner indier, idag har de antagligen passerat miljarden. Man pratade om 800 miljoner kineser, har sen länge (trots ettbarns-politiken) passerat miljarden.
Citera
2010-09-29, 20:20
Medlem
BlackDalihas avatar
Citat:
Problemet är att du inte riktigt vet vad som kommer att hända med dig om 90% av sveriges befolkning består av muslimer. Räkna inte med att ha någon demokrati om vi säger så, kristen lär du inte få va för den delen heller.

Jag har gått ur Svenska kyrkan så det är lugnt Så du menar att den muslimska människoskaran är inbyggt odemokratiska? Vad har du för belägg till det?
Citera
2010-09-29, 20:22
Medlem
Heroes88s avatar
Citat:
Varför tror du att befolkningen kommer att öka framöver? syftar du på att vi tar in en massa invandrare som kommer att ploppar ut en massa halvnegrer eller på svenskarna? Överbefolkning lär inte vara något som vi behöver oroa oss för, men framtida generationer kan få det svårt som du säger.
Haha inte riktigt men visst blir det säkert så.

Men kollar man hur befolkningstillväxten har varit jämnfört med förr i tiden går den upp mycket fortare än innan: http://sv.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4rldens_befolkning - FAKTA!
Citera
2010-09-29, 20:25
Medlem
Citat:
Problemet är att du inte riktigt vet vad som kommer att hända med dig om 90% av sveriges befolkning består av muslimer. Räkna inte med att ha någon demokrati om vi säger så, kristen lär du inte få va för den delen heller.

Mindre än hälften (5,7% som bekant) av det antal som röstade på SD är TROENDE muslimer. Men medelmusse kommer att vara lika mycket muslim som du är kristen. Och lika lite intresserad av en islamsk stat eller sharialagar.

90% muslimer är ett hjärnspöke som du får söka terapi för att bota. Oroa dig istället för Kinas och Indiens muskler och kommande dominans på världsscenen och vad det kommer att innebära.
Citera
2010-09-29, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keuorac
Själv tror jag att om typ 100år är vi ett ganska kallt och ensamt land om vi inte tar in invandrare.
Kina och Indien och till viss del Afrika kommer att vara världsledande.
Därför ska vi fortsätta att vara generösa med invandring så vi får haka på utvecklingen.

Ja, att isolera ett totalt omvärldsberoende land som Sverige från möjligheten att integrera de kommande stormakternas kultur i vår egen är så korkat att det måste vara uttänkt av ... nassar och sd-pack.
Citera
2010-09-29, 20:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlackDaliha
Jag har gått ur Svenska kyrkan så det är lugnt Så du menar att den muslimska människoskaran är inbyggt odemokratiska? Vad har du för belägg till det?

Japp, beläggen jag har för det kallas islam.
Citera
2010-09-29, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Heroes88
Haha inte riktigt men visst blir det säkert så.

Men kollar man hur befolkningstillväxten har varit jämnfört med förr i tiden går den upp mycket fortare än innan: http://sv.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4rldens_befolkning - FAKTA!

Att den svenska befolkningen ökar är ointressant, hur den ökar däremot är intressant. Den ökar pågrund av invandringen, svenskarna minskar.
Citera
2010-09-29, 20:41
Medlem
BlackDalihas avatar
Citat:
Japp, beläggen jag har för det kallas islam.

Du menar att alla som har Islam som sin religion är odemokratiska alltså?
Citera
2010-09-29, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nomoremr.niceguy
Mindre än hälften (5,7% som bekant) av det antal som röstade på SD är TROENDE muslimer. Men medelmusse kommer att vara lika mycket muslim som du är kristen. Och lika lite intresserad av en islamsk stat eller sharialagar.

90% muslimer är ett hjärnspöke som du får söka terapi för att bota. Oroa dig istället för Kinas och Indiens muskler och kommande dominans på världsscenen och vad det kommer att innebära.

Vore mycket mer intressant om du hade någon källa på det...
Citera
2010-09-29, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlackDaliha
Du menar att alla som har Islam som sin religion är odemokratiska alltså?

Exakt.
Citera
2010-09-29, 20:45
Medlem
Citat:
Exakt.

Intressant. Att ett land som t ex Turkiet med över 90% muslimer är en demokrati har alltså gått förbi dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in