2010-09-29, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Multikulti
För jävligt att SD och andra rassar o nassar skall få bete sig så här, de har bara hat helt i onödan i deras förvridna fördomshjärnor. Jag uppmanar alla 94 procent som ej röstade på SD att gå ut 4 oktober och protestera för de oskyldiga romernas sak. Sanningskommisionen som på initiativ av Leisner http://www.svd.se/nyheter/inrikes/sanningskommission-om-romer_5062847.svd kommer att visa att Romer inte stjäl osv. Bara trött på alla hatande rassar. Nu är det upp till regeringen med reinfeld i spetsen att göra som man lovat och släppa in romerna i sverige istället, så vi får ett mänskligare samhälle.

Tycker du att mänskligheten har ökat i samhället dom senaste åren? senast igår såg jag en domare i tidningen som hade blivit hotad för att han skötte sitt jobb. För någon vecka sen läste jag om en handikappad flicka som hade hållits som sexslav. Glömde jag nämna hur det ser ut/är i Malmö i dagens läge?
Citera
2010-09-29, 16:34
Bannlyst
Citat:
Sluta med dina hatiska rassekommentarer. 94 procent av de som röstade i sverige vill ha in fler romer i landet. Bara att hoppas att reinfeld tar sitt ansvar och jobbar med de andra partierna i riksdagen så att detta blir verklighet.

Varför vill du ha in fler invandrare i landet, vilka positiva effekter räknar du med att vi får ut av det? Tycker du om utvecklingen som skett i sverige de senaste åren?
Citera
2010-09-29, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peter.gillberg
Tycker du att mänskligheten har ökat i samhället dom senaste åren? senast igår såg jag en domare i tidningen som hade blivit hotad för att han skötte sitt jobb. För någon vecka sen läste jag om en handikappad flicka som hade hållits som sexslav. Glömde jag nämna hur det ser ut/är i Malmö i dagens läge?
Detta har inget med romer att göra, dessutom så är det troligvts svenskar
Citera
2010-09-29, 16:46
Bannlyst
Citat:
Varför vill du ha in fler invandrare i landet, vilka positiva effekter räknar du med att vi får ut av det? Tycker du om utvecklingen som skett i sverige de senaste åren?
Vi tjänar alla på att ta in fler romer i sverige, vem skall annars betala våra pensioner i framtiden??
Citera
2010-09-29, 16:53
Bannlyst
Citat:
Detta har inget med romer att göra, dessutom så är det troligvts svenskar

De händelserna jag nämnde var utförda av invandrare, angående Malmö så antar jag att du har sett hur staden ser ut i nuläget i alla fall via google bilder. Sen så har vi statistik nu på vilka det är som begår mest brott i dagens samhälle så det är inte direkt lönt att diskutera.

Citat:
Vi tjänar alla på att ta in fler romer i sverige, vem skall annars betala våra pensioner i framtiden??

Jo visst är det ett stort problem, men sen kan man fråga sig hur dessa ska betala vår pension i framtiden när de saknar utbildning och går arbetslösa levandes på bidrag. Sen så får denna fråga allt mindre betydelse i och med att pensionsåldern år så hög att man knappt hinner att gå i pension innan man ligger i jorden. Finns inget som direkt talar för att den kommer att sänkas i framtiden heller, snarare höjas...
Citera
2010-09-29, 17:01
Bannlyst
Citat:
De händelserna jag nämnde var utförda av invandrare, angående Malmö så antar jag att du har sett hur staden ser ut i nuläget i alla fall via google bilder. Sen så har vi statistik nu på vilka det är som begår mest brott i dagens samhälle så det är inte direkt lönt att diskutera.

Jo visst är det ett stort problem, men sen kan man fråga sig hur dessa ska betala vår pension i framtiden när de saknar utbildning och går arbetslösa levandes på bidrag. Sen så får denna fråga allt mindre betydelse i och med att pensionsåldern år så hög att man knappt hinner att gå i pension innan man ligger i jorden. Finns inget som direkt talar för att den kommer att sänkas i framtiden heller, snarare höjas...
Den 4 oktober så demonstrerar de 94 procenten som inte röstade på rasse sd för romernas rätt att flytta till sverige
Citera
2010-09-29, 17:05
Bannlyst
Citat:
Den 4 oktober så demonstrerar de 94 procenten som inte röstade på rasse sd för romernas rätt att flytta till sverige

Jag ser inte hur det ska vara relevant i sammanhanget, tycker du kanske att vi ska rädda den svenska pensionen genom demonstrationer? Korrekt att det var 94% som inte röstade på SD men i och med att ~47% av sveriges befolkning inte vill ta in mer invandrare så tror jag inte att det kommer vara så många som är med och demonstrerar. Bör även tillägges att den mätningen inte är ny, skulle antagligen vara betydligt mer nu.
Senast redigerad av peter.gillberg 2010-09-29 kl. 17:15.
Citera
2010-09-29, 17:20
Medlem
sven.hedins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostiga.Sheriffbrickan
Trodde ni att EU kan säga till fransmänn vad de ska/kan/inte göra ? *nigga please*

stöter sig EU för mkt med fransmännen så kommer EU att implodera ingen säger till fransmän vad de ska göra i sitt eget land.

Detta vet byråkraterna om men tillsätter nån löjlig utredning som ingen bryr sig om men hadde de försökt stoppa deportationen av smutsfolk så hade det blivit så våldsamma protester så EU hade svajat rejält i grunden.

ingen gillar zigenare, negrerna i frankrikes städer hatar dom araberna hatar dom alla hatar dom detta är nog det enda som hade kunnat ena vitmakt och muslimextremister óch få dom att hålla hand och sjunga we shall overcome.

Nej, de borde inse hur urbota korkat detta tilltag är. Utan Frankrike är fanimig EU ingenting. Sen kan haggan Leissner gnälla bäst fan hon vill. Problemet blir att nu får vi garanterat hit dom här.
Citera
2010-09-29, 17:39
Bannlyst
Citat:
Multikulti.

Va det inte kul att vara med i diskussionen längre?
Citera
2010-09-29, 17:45
Bannlyst
Varför gnäller alla om deportationen av några få individer som inte har något där att göra från första början... det borde ju vara mycket fler utvisningar och deportationer av människor som saknar förankring eller medborgarskap runt om i Europa!
Östeuropa är en bra förebild , deras system fungerar väldigt bra! Dom har inte dom problem som vi har här i Västeuropa..
Där daltas det inte med kriminella parasiter och andra mörka element!
Citera
2010-09-29, 17:48
Medlem
Citat:
Va det inte kul att vara med i diskussionen längre?
Jag tror att hans inlägg var sarkastiskt menade.
Citera
2010-09-29, 17:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiao
Jag tror att hans inlägg var sarkastiskt menade.
Absolut inte, den 4 oktober demonstrerar vi för romernas rätt att invandra till sverige
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in