2026-08-12, 08:55
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjakungen
Som en redig karl skiter jag 2-3ggr om dagen, rejäla blaffor varje gång. De som skiter varannan dag eller mer sällan har ohälsosamma matvanor eller något fel på maskineriet generellt

Låter som du lever på öl och skräpmat

Då skiter man nånting som liknar senap i stora blaffor

Semestermage
Citera
2026-08-12, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Låter som du lever på öl och skräpmat

Då skiter man nånting som liknar senap i stora blaffor

Semestermage

Ingen semestermage här inte, och skräpmat äter jag ytterst sällan. Blir dock en hel del brännvin och brännpa även utanför semesterperioden.

Det är fullt normalt att trycka ut rejäla blaffor. En redig karl skiter inga harlortar.
Citera
2026-08-12, 12:07
Medlem
448s avatar
Citat:
Ingen semestermage här inte, och skräpmat äter jag ytterst sällan. Blir dock en hel del brännvin och brännpa även utanför semesterperioden.

Det är fullt normalt att trycka ut rejäla blaffor. En redig karl skiter inga harlortar.

Jo faktiskt - prinskorvs länkar perfekt avknippsade av en fungerade slutmuskel är normen.

Just koblaffor o du äter fel o dricker fel om du inte är bueg
Citera
2026-08-12, 13:58
Medlem
Citat:
Jo faktiskt - prinskorvs länkar perfekt avknippsade av en fungerade slutmuskel är normen.

Just koblaffor o du äter fel o dricker fel om du inte är bueg

Nej, tror du har magproblem. En redig karl jobbar hårt, äter stora portioner mat, snusar grov lös och dricker ett rejält glas brännvin om dagen. Då blir det rejäla blaffor, precis som det ska vara.

Låter mer som om du skiter som en kvinna, inte en riktig man
Citera
2026-08-12, 20:11
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oestergren
Kära flashback!

Jag och mina vänner har haft en het diskussion hela dagen idag angående bajs!
Det börja med hur mycket vi torkar oss och sedan hur ofta vi bajsar.

Dom blev chockade när jag sa att jag kanske bajsar en gång i veckan, inge mer, å sedan säger dom att dom allvarligt skiter 1-2 gånger per dag.

Flashback! säg nu hur ofta ni skiter!

Och ja, det här är en 100% seriös fråga.

Allt mellan 3 gånger per dag och en gång var tredje dag kan anses normalt.

En gång i veckan låter farligt sällsynt. Om man äter mycket vitt bröd och inte rör på sig kan man bli förstoppad. Isåfall kan man äta kostfibertabletter.
Citera
2026-08-12, 20:20
Medlem
Oftast 1-2 ggr per dag. Ibland3 .Ibland en dags uppehåll.
Citera
2026-08-13, 12:37
Medlem
448s avatar
Citat:
Nej, tror du har magproblem. En redig karl jobbar hårt, äter stora portioner mat, snusar grov lös och dricker ett rejält glas brännvin om dagen. Då blir det rejäla blaffor, precis som det ska vara.

Låter mer som om du skiter som en kvinna, inte en riktig man

Ha nä äter ofta bara kött,ägg,fisk o mejeri - proteinkost.Då skiter man ganska lite.

Vill du skita harskitar så lev på pemican , typ elitsoldater gör det för det blir väldigt lite skit
Citera
2026-08-13, 14:11
Medlem
Citat:
Ha nä äter ofta bara kött,ägg,fisk o mejeri - proteinkost.Då skiter man ganska lite.

Vill du skita harskitar så lev på pemican , typ elitsoldater gör det för det blir väldigt lite skit

Elitsoldater är riktigt karlar och skiter således rejäla blaffor. Knappast några harlortar där inte.

Ja men att endast äta din kost producerar udda skit och magproblem. Inga fibrer
Citera
2026-08-13, 14:21
Medlem
448s avatar
Citat:
Elitsoldater är riktigt karlar och skiter således rejäla blaffor. Knappast några harlortar där inte.

Ja men att endast äta din kost producerar udda skit och magproblem. Inga fibrer

Jag är i topptrim
Citera
2026-08-13, 14:23
Medlem
Citat:
Jag är i topptrim

Jag har frågat min läkare tidigare och han häll med mig om att en hälsosam mage producerar blaffor. Systemet tömmer sig liksom helt då, men om du inte tror på vedertagen kunskap vet jag inte vad jag ska göra åt det.
Citera
2026-08-13, 14:27
Medlem
448s avatar
Citat:
Jag har frågat min läkare tidigare och han häll med mig om att en hälsosam mage producerar blaffor. Systemet tömmer sig liksom helt då, men om du inte tror på vedertagen kunskap vet jag inte vad jag ska göra åt det.

Jag äter en del fibrer.

Oliver är grymt bra för magen , smaska i dig en 500gram o ytrycket skönare o skita än o knulla gör skäl för namnet

Elitsoldater äter inte som du for ya knowledge, dom skiter som små pojkar o inte några koblaffor
Citera
2026-08-13, 14:51
Medlem
Citat:
Jag äter en del fibrer.

Oliver är grymt bra för magen , smaska i dig en 500gram o ytrycket skönare o skita än o knulla gör skäl för namnet

Elitsoldater äter inte som du for ya knowledge, dom skiter som små pojkar o inte några koblaffor

Ja fast du måste äta mycket fiber, annars blir det inte normala skitar. Kolla med din läkare

Nej, de är rediga karlar som skiter enorma blaffor. De äter 4-5000 kcal om dagen, tror du inte det genererar en megablaffa 3ggr om dagen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in