2010-09-27, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ponnycrayon
Jag vill inte dampa på en moderator i en tråd så jag länkar hela konversationen:

Skitsamma, gå till denna tråd så fortsätter vi därifrån för de intresserade:
https://www.flashback.org/t1309156p2
Nej, inget skit samma. "Tråden låg ändå i fel forumsdel" duger inte. Jag vill åtminstone veta varför han inte skrev denna motivering när han kastade den och varför han inte istället flyttade den helt enkelt.
2010-09-27, 20:07
Medlem
Ponnycrayons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KXXO
Nej, inget skit samma. "Tråden låg ändå i fel forumsdel" duger inte. Jag vill åtminstone veta varför han inte skrev denna motivering när han kastade den och varför han inte istället flyttade den helt enkelt.

Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Jag tycker inte att det är skitsamma, jag håller absolut med att även om den låg fel så borde den åtminstone ha sammanfogats med den andra.
Och som sagt, om det rör sig om ett virus är väl Datorvirus och skadlig kod ett helt utmärkt forum, jag hoppas moderatorn förklarar sig här i tråden snart.
Han är offline så jag kan inte göra något åt det. Ingen admin är online heller som kan fixa detta.
2010-09-27, 20:08
Medlem
Citat:
Han är offline så jag kan inte göra något åt det. Ingen admin är online heller som kan fixa detta.

Dom kan surfa som osynliga. Lita på att någon av dom är online.
2010-09-27, 20:10
Medlem
Ponnycrayons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Dom kan surfa som osynliga. Lita på att någon av dom är online.
Hur som helst svarar han inte. Jag skickade meddelandet mer än en timme sen. Vet någon nått sätt jag kan lösa de här på? Eller iaf kontakta någon?

tillägg: Moderatorns namn är CyrusGNetWork
Senast redigerad av Ponnycrayon 2010-09-27 kl. 20:13.
2010-09-27, 20:13
Medlem
Citat:
Hur som helst svarar han inte. Jag skickade meddelandet mer än en timme sen. Vet någon nått sätt jag kan lösa de här på? Eller iaf kontakta någon?

Det är nog bara att vänta på att moderatorn som hanterade tråden vaknar till liv igen. Kan du posta namnet på moderatorn?
2010-09-27, 20:16
Medlem
Ponnycrayons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Det är nog bara att vänta på att moderatorn som hanterade tråden vaknar till liv igen. Kan du posta namnet på moderatorn?
CyrusGNetWork
2010-09-28, 08:27
Moderator
^Eazs avatar
Citat:

tillägg: Moderatorns namn är CyrusGNetWork

Moderatorer har också liv utanför Flashback, ibland får man inte svar samma dag.
2010-09-28, 17:19
Medlem
Squalos avatar
Det kan vara Flashback (admin) som ligger bakom viruset, och därför kastas trådar om det?

Konstigare saker har nog hänt. Kanske måste skapa en tråd i konspirationer...
2010-09-28, 18:04
Medlem
Ponnycrayons avatar
Som sagt så är det löst. Moderatorn har inte svarat men jag flyttade över länkarna från min tråd till den som behölls uppe.
2010-09-28, 18:11
Medlem
_abous avatar
Citat:
Som sagt så är det löst. Moderatorn har inte svarat men jag flyttade över länkarna från min tråd till den som behölls uppe.
Det spelar ingen roll, jag tycker moderatorn har gjort fel och vill gärna höra en bättre förklaring än "Tråden låg fel".
2010-09-28, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KXXO
Nu har det hänt igen, en fenomenal tråd har kastats utan någon som helst motivering!

https://www.flashback.org/t1308171

Jag vet inte vilket forum tråden låg i så kan inte kontakta någon moderator.

Så... varför?!

Du kanske skulle ha funderat på 0.06??
2010-09-28, 19:41
Medlem
Mhaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thiesen
Du kanske skulle ha funderat på 0.06??

Du menar att inlägget du citerar är 0.06?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in