Den (för-böveln) satts upp mer än en dag efter min tråd. Varför lägger du ner den? Länkarna och diskussionen går förlorade. Kunde du inte kasta över dem eller iaf meddela någonting innan du lägger ner tråden?
Tråden låg ändå i fel forumsdel. Din tråd hör hemma under IT-säkerhet, därav hänvisningen.
Den hör inte hemma i IT-säkerhet, det handlar om ett virus! Därav Datorvirus och skadlig kod. även om den las fel så kan du flytta den istället för att kasta hela tråden.
Nej, inget skit samma. "Tråden låg ändå i fel forumsdel" duger inte. Jag vill åtminstone veta varför han inte skrev denna motivering när han kastade den och varför han inte istället flyttade den helt enkelt.
Nej, inget skit samma. "Tråden låg ändå i fel forumsdel" duger inte. Jag vill åtminstone veta varför han inte skrev denna motivering när han kastade den och varför han inte istället flyttade den helt enkelt.
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Jag tycker inte att det är skitsamma, jag håller absolut med att även om den låg fel så borde den åtminstone ha sammanfogats med den andra.
Och som sagt, om det rör sig om ett virus är väl Datorvirus och skadlig kod ett helt utmärkt forum, jag hoppas moderatorn förklarar sig här i tråden snart.
Han är offline så jag kan inte göra något åt det. Ingen admin är online heller som kan fixa detta.