2012-02-18, 15:47
Medlem
Haha vore kul om man skickade in massa ansökningar med utländska namn.
Skulle gissa på att "vi gillar olika" tidningen snabbt skulle kasta dessa ansökningar i papperskorgen
Citera
2012-02-18, 15:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av krisu
Borde AB inte leva som de lär? Hur kommer det sig att AB har så få "icke svenskar" bland sina anställda? Hur kommer det sig att AB inte föregår med gott exempel?
För de vill ha en trevlig arbetsplats, inte ett zoo?

Nu börjar jag låta som en riktig dryg gammal rasist gubbe, men vilken annan förklaring finns det? De lever efter sina dolda fördomar samtidigt som de klagar på andra som också lever efter samma fördomar, de är riktiga hycklare hela bunten. Detta var inget nytt.
Citera
2012-02-18, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av O-Kay-La
Hatar också pk sverige och aftonbladet. Ser dock inte vad som är hyckleri med att bosätta sig i ett rikt område om man har råd med villa och vill bo i villa. Har "mångkulturen" råd med villa köper de också villa, problemet är att invandrare sällan har råd.
Att propagera om att invandrare och svenskar måste tvångsintegreras med varandra, att det inte finns problem i invandrartäta områden orsakade av invandrare, och att det är någon sorts utopi är ett hemskt hyckleri om man inte bidrar till tvångsintegreringen själv - genom att flytta till ett invandrartätt område.

Citat:
Ursprungligen postat av taags
Haha vore kul om man skickade in massa ansökningar med utländska namn.
Skulle gissa på att "vi gillar olika" tidningen snabbt skulle kasta dessa ansökningar i papperskorgen
Absolut. Synd att man inte är blatte själv, jag hade slitit för att skriva en utmärkt ansökan med svenskt namn för att sedan komma dit och se deras miner. Kanske passa på att bajsa på golvet efteråt också.
Citera
2012-02-18, 20:28
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Den nya tråden Sommarjobba på Aftonbladet fogades till denna.

/Moderator
Citera
2012-02-19, 10:51
Medlem
krisus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken med guldbyxorna
Den nya tråden Sommarjobba på Aftonbladet fogades till denna.

/Moderator

tack för hjälpen Mod!

Det roar mig bara att se. AB har ju haft massa kampanjer om "gilla olika" och så är deras redaktion helt vit, utan inslag av mångkultur. Det är kanske lättare att propagera för något om man slipper ta del av det? De bor i fina orter utan invandring och de jobbar på en arbetsplats utan invandrare, jag undrar hur de lyckas spegla samhället de tydligen inte är en del av.
Citera
2012-02-19, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krisu
tack för hjälpen Mod!

Det roar mig bara att se. AB har ju haft massa kampanjer om "gilla olika" och så är deras redaktion helt vit, utan inslag av mångkultur. Det är kanske lättare att propagera för något om man slipper ta del av det? De bor i fina orter utan invandring och de jobbar på en arbetsplats utan invandrare, jag undrar hur de lyckas spegla samhället de tydligen inte är en del av.

Ska bli intressant att se vilken sida dom kommer välja i framtiden när våldet mellan våra etniska grupper kommer bli så enormt.
Citera
2012-02-20, 10:17
Medlem
O-Kay-Las avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mawizda
Att propagera om att invandrare och svenskar måste tvångsintegreras med varandra, att det inte finns problem i invandrartäta områden orsakade av invandrare, och att det är någon sorts utopi är ett hemskt hyckleri om man inte bidrar till tvångsintegreringen själv - genom att flytta till ett invandrartätt område.

Ingenting jag propagerar för själv. Är inte nog påläst för att uttala mig huruvida aftonbladet propagerar för detta.
Citera
2012-11-16, 17:44
Bannlyst
Jan Helin: " Vi gillar Vitmakt & inga blattar tack!" eller?

Är Jan Helin en vitmaktanhängare? De verkar så se denna bild Vit, vit, vit, se även denna bild white power, vitmakt och se även denna bild "Inga blattar på red".

Frågeställning: Är Jan Helin en hycklare? Borde Jan Helin anställa lite somalier för att kunna vara trovärdig i försvaret av mångkulturen? Eller kan Jan Helin köra med vit redaktion trots allt?

Diskutera.
Citera
2012-11-16, 17:55
Medlem
apakuls avatar
Någon som vet hur många mörkhyade det är som jobbar på aftonbladet?
Citera
2012-11-16, 18:00
Medlem
DjembaDjembas avatar
Ironin, Skrattade gott
Citera
2012-11-16, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apakul
Någon som vet hur många mörkhyade det är som jobbar på aftonbladet?

Finns säkert en städare eller två.
Citera
2012-11-16, 18:10
Medlem
MegaAgamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volwave
Finns säkert en städare eller två.

Finns där inte någon asiatisk kvinna som skriver om knullande och förhållande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in